سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی: کشتی گیران ملی پوش هنوز با شرایط ایده آل فاصله دارند

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هر چند از عملکرد ملی پوشان در مسابقا ت جام جهانی رضایت داریم اما آنها هنوز با شرایط ایده آل فاصله دارند.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: مسابقات جام جهانی با هر کیفیتی به پایان رسید و هر چند ما در این مسابقات با اقتدار به قهرمانی رسیدیم اما اعتقاد دارم این همه توان بچه های تیم نبود.

 مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: بچه ها در اوزان مختلف این توانایی را دارند که روی سکوی جهانی قرار بگیرند و این موضوع را با کشتی های خوب خود در رقابتهای جام جهانی به اثبات رساندند .

دارنده دو مدال نقره جهان در خصوص عملکرد مهدی تقوی گفت: در هر صورت تقوی از عنوانداران جهان است، وی در مسابقات جام جهانی عملکرد نسبتاً خوبی داشت اما از آنجا که هنوز در شوک بازی های المپیک است نتوانست مقابل حریف روس خود پیروز شود.

وی درپاسخ به این سوال که چرا صادق گودرزی مقابل باروفس آمریکایی کشتی نگرفت اظهار داشت: به هر حال ما در مسابقات جام جهانی به دنبال نتیجه تیمی بودیم، گودرزی را نباید با وضعیت نیمه آماده به مصاف باروفس آمریکایی می فرستادیم چرا که در صورتی که وی شکست می خورد کار برایش در مسابقات بعدی بسیار سخت می شد. در نتیجه کادر فنی تصمیم گرفت تا عزت اله اکبری را که در وزن 74 کیلوگرم توانسته بود قابلیت هایش را نشان دهد به مصاف حریف آمریکایی بفرستد تا ترس این کشتی گیر جوان در مقابل با بزرگان این وزن بریزد.

محمدی با اشاره به برنامه های تیم ملی در روزهای آتی خاطرنشان کرد: اردوی تیم جوانان که شروع شده و مسابقات انتخابی تیم ملی در این رده نیز 13 اسفند برگزار خواهد شد، ضمن آنکه از روز 9 اسفند به مدت 3 روز کارگاه فنی تیم ملی شروع می شود و پس از آن مسابقات قهرمانی کشور روز 24 ماه جاری در شهرستان قزوین انجام خواهد شد.
 
در فرودین ماه سال آینده نیز اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می شود و در اردیبهشت نیز رقابتهای جام جهان پهلوان تختی را پیش رو خواهیم داشت.در نهایت تمام تلاش کادر فنی موفقیت تیم ملی در مسابقات جهانی 2013 بوداپست مجارستان خواهد بود./مح
برچسب ها: محمدی ، کشتی ، آزاد ، جام جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.