سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ليگ برتر واليبال بانوان؛

دربي پايتخت نشينان در خانه واليبال/ جدال صدرنشين و قعرنشين در اصفهان

هفته چهارم از دور برگشت مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي کشور پنج‌شنبه 10 اسفند امسال دنبال مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ در ميان ديدارهاي هفته نهم مسابقات ليگ برتر واليبال بانوان باشگاههاي کشور بازي تيمهاي ستاره‌هاي پارس و گاز تهران از حساسيت ويژه‌اي برخوردار است.

اگر چه تيم ستاره‌هاي پارس تاکنون با شش امتياز جايگاه 4 جدول رده بندي را به خود اختصاص داده است اما  در بازي هفته گذشته موفق شد تا تيم گيتي پسند را به مرز شکست پيش برد و در نهايت تجربه اصفهاني‌ها باعث شد تا در ست پنجم جوانان ستاره‌هاي پارس را مغلوب کند.

تيم واليبال گاز تهران هم در يک بازي پنج سته هفته سوم دور برگشت موفق به شکست ذوب‌آهن اصفهان شده بود اين هفته در خانه واليبال تهران کار سختي را در پيش دارند.

شاگردان با تجربه و ملي‌پوش سيما صديقي که در سال جاري عملکرد نه چندان قوي از خود به نمايش گذاشته بودند براي ارتقای جايگاه سومي خود نياز به برد در ديدار هفته نهم دارند.

در اصفهان نيز تيم صدرنشين گيتي پسند اصفهان ميزبان تيم ميزان خراسان که تاکنون با سه امتياز قعر جدول رده‌بندي را به خود اختصاص داده است، مي‌باشد.

تيم ميزان خراسان که براي نخستين‌بار حضور در مسابقات ليگ برتر واليبال بانوان باشگاههاي کشور را تجربه مي‌کند امسال نتوانسته عملکرد خوبي را از خود به نمايش بگذارد.
تيم ذوب‌آهن اصفهان اين هفته مقابل تيم متين وارنا ورامين در خانه واليبال تهران صف‌آرايي خواهد کرد.

وراميني‌ها که ابتداي فصل خود را جزو مدعيان، مطرح کرده بودند، در طول مسابقات مقابل حريفان شکست خورده و نتوانستند جايگاه خوبي را بدست آوردند آنها در بازي اين هفته حتي در صورت برد هم نمي‌توانند به کسب عناوين اول تا سوم اميدوار باشند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.