سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الریان قطر 3 استقلال ایران 3

بدشانسی های قلعه نویی در آسیا ادامه دارد

اولین دیدار تیم استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با تساوی سه بر سه مقابل الریان به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولین دیدار تیم استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با تساوی سه بر سه مقابل الریان به پایان رسید.

در این دیدار که از ساعت 18:50 به وقت تهران در دوحه پایتخت قطر برگزار شد ابتدا سامول در دقیقه 27 اولین گل استقلال را به ثمر رساند اما ده دقیقه پس از این گل داور خطای هند عمران زاده را اعلام کرد و یک ضربه پنالتی برای الریان گرفت که تاباتا کاپیتان الریان این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد اما در اخرین دقیقه نیمه اول این بازی آرش برهانی دومین گل استقلال را به ثمر رساند تا آبی پوشان این نیمه را با برتری به پایان برسانند.

در دقیقه 58 بازی ارسال بازیکنان الریان با برخورد به سر عمران زاده درون دروازه استقلال جای گرفت تا بار دیگر کار به تساوی کشیده شود.

در دقیقه 86 ضربه قیچی زیبای مجیدی با برخورد به دست مدافع الریان به تیر دروازه برخورد کرد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد و جواد نکونام با گل کردن پنالتی بار دیگر استقلالی ها را پیش انداخت.

تنها یک دقیقه پس از گل نکونام نیلمار برای سوین بار گل خورده الریان را جبران کرد تا این بازی در نهایت با تساوی سه بر سه به پایان برسد.

*حاشیه های بازی 

در ابتدای بازی یکی از مشوقین تیم استقلال که همراه این تیم به قطر رفته بود توسط پلیس بازداشت شد اما در اواخر نیمه اول با وساطت مسئولین استقلال پلیس این فرد را آزاد کرد.

فریدون زندی و تیموریان با حضور در ورزشگاه از نزدیک بازی هم تیمی های سابق خود را تماشا می کنند.

مامورین امنیتی حاضر در ورزشگاه به تماشاگران طرفدار تیم الریان که در ورزشگاه حضور یافتند به صورت نقدی پول می دهند.

حدود هشتصد نفر از هموطنانمان با حضور در ورزشگاه به حمایت تیم استقلال پرداختند.
 


برچسب ها: ایران ، استقلال ، قطر ، الریان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.