سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه "گروه سياسي" باشگاه خبرنگاران

آغاز بررسی توافقنامه ایران‌ و آرژانتین درباره پرونده آمیا در مجلس، تصويب بودجه چنددوازدهم تا پايان سال، حضور عکاسان در مجلس به روال عادي، "آرگو" روايت آمريكايي‌پسند تسخير لانه جاسوسي، اختلاس ميلياردي در اداره راه و شهرسازي گلستان،‌مذاكرات ايران و 1+5 و ... مهم‌ترين عناوين امروز سرويس سياسي بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز (چهارشنبه) به اين شرح است:


آغاز بررسی توافقنامه ایران‌ و آرژانتین درباره پرونده آمیا در مجلس

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که بررسی تفاهم‌نامه ایران و آرژانیتن درباره پرونده آمیا در این کمیسیون آغاز شده است، گفت: مقرر شد تا بررسی‌های دقیق‌تری درباره این موضوع انجام شود.

باهنر در صحن علني مجلس: مجلس تا 20 اسفند جلسه علني ندارد/ بودجه چنددوازدهم تا پايان سال تصويب مي‌شود

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه مجلس تا 20 اسفند جلسه علني ندارد، گفت: تلاش مي‌كنيم لايحه بودجه چنددوازدهمي بودجه را تا پايان سال نصويب كنيم.

پرونده محدوديت حضور عکاسان در مجلس بسته شد / حضور عکاسان در مجلس به روال عادي

نمايندگان با حذف محدوديت حضور عکاسان در جلسات علني مجلس، وضعيت حضور آنان در جلسات علني را به حالت قبلي برگردانند.


دفاع قاطع نوباوه از حقوق عکاسان خبري در مجلس

نماينده مردم تهران در مجلس در دفاع قاطع از خبرنگاران و عكاسان خبري حاضر در مجلس گفت: خبرنگاران پا به پاي ما در صحن حضور دارند و مدام اخبار را از ما پيگيري کرده و در رسانه‌ها منتشر کنند پس اين چه رفتاري است که ما با رسانه‌ها داريم؟


لاریجانی در دیدار با مسئولان اتاق بازرگانی هند: نگاه‌ ایران به توسعه همکاری اقتصادی با هند مثبت است

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولان اتاق بازرگانی هند با اشاره به وجود زمینه‌های فراوان همکاری دو کشور به‌خصوص در زمینه انرژی گفت: ایران و هند می‌توانند در زمینه دارو، محصولات کشاورزی و دامی و نیز های‌تک با یکدیگر همکاری کنند.


سعيدلو مطرح كرد: لزوم بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي مشترك ايران و تركمنستان در مسير گسترش روابط

معاون امور بين‌الملل رئيس‌جمهور با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران و تركمنستان در حال حاضر دو شريك نمونه و همكار و همسايه هستند كه از امكانات، منابع، ظرفيت‌ها و به ويژه مزيت‌هاي نسبي در ارتباطات ريلي و جاده‌اي برخوردارند، بر لزوم بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي مشترك ايران و تركمنستان در مسير گسترش روابط تاكيد كرد.


عظیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: گزینه نهایی "جبهه پیروان" مورد حمایت جامعه نمایندگان ادوار است

سخنگوی جامعه نمایندگان ادوار گفت: جبهه پیروان بر سر هر يک از افراد مورد نظر خود (آل اسحاق، متکی، باهنر) به جمع بندی نهایی برسد، جامعه نمایندگان ادوار از آن گزینه حمایت می‌کند.


تاکيد عضو جامعه روحانيت مبارز بر سعه صدر اصولگرايان براي انتخاب گزينه واحد/ ورود عملياتي زير چتر جامعتين

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: جريانات و تشکل‌هاي اصولگرا براي انتخاب يک گزينه اصلح در انتخابات آينده بايد سعه صدر داشته و در زير چتر جامعتين وارد عمل شوند.

علت اصرار بر کاندیداتوری عده‌ای که تمایلی به رئیس‌جمهور شدن ندارند چیست؟

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: امروز برخی از شخصیت‌های سیاسی هستند که تمایلی به کاندیداتوری ندارند اما بعضی از گروه‌ها با هدف مایوس و محدود کردن سایر شخصیت‌ها و گروه‌های معتدل در عرصه انتخابات این افراد را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌کنند.


زيبا‌كلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد: "آرگو" روايت آمريكايي‌پسند تسخير لانه جاسوسي/ نبايد انتظار بيان حقيقت را داشت

عضو هيئت علمي دانشگاه تهران گفت: نبايد از هاليوود انتظاري غير از ساخت فيلم آرگو به روايتي غير آمريكايي‌پسند داشت.


"همايش دفاع ملي، دفاع همه‌جانبه براي دستيابي به عزت ملي" 17 اسفند ماه برگزار مي‌شود


رئيس دانشگاه عالي دفاع ملي در نشست خبري که به منظور تبيين محورهاي "همايش دفاع ملي، دفاع همه‌جانبه براي دستيابي به عزت ملي" برگزار شد، گفت: اين همايش با حضور جمعي از سران لشکري و کشوري، 17 اسفند ماه جاري در دانشگاه عالي دفاع برگزار مي‌شود.

سردار عباسي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: سردار شهيد طباطبايي‌مهر الگوي طراحي جنگ‌هاي چريکي بود

معاون تربيت و آموزش نيروي زميني سپاه گفت: تجربه شهيد طباطبايي‌مهر در جنگ‌هاي چريکي و منطقه‌اي، ايشان را به عنوان الگوي جوانان سپاهي و بسيجي مطرح کرده بود.


مذاکرات مثبت بود اما تا رسیدن به نتیجه نهایی زمان زیادی باقی است

ایران پس از مذاکرات آلماتی، بیانیه‌ای صادر و در آن تاکید کرد که این مذاکرات به دلیل تعدیل مواضع طرف مقابل مثبت بوده، ولی هنوز تا رسیدن به نتیجه نهایی زمان زیادی باقی است.

پورياني به باشگاه خبرنگاران خبر داد: اختلاس ميلياردي در اداره راه و شهرسازي گلستان/ بازداشت 6 نفر تا به امروز

دادستان عمومي و انقلاب مرکزي استان گلستان گفت: طي بررسي‌هاي انجام شده در پرونده مفسدين مالي و اقتصادي اداره راه و شهرسازي استان گلستان تاکنون 6 نفر بازداشت شده‌اند.

آيت‌الله آملي لاريجاني: استقلال ايران اسلامي مرهون شهداست/همه قوا تحت امر رهبري در حل مشكلات مردم تلاش مي‌كنند

رئيس قوه قضاييه درديدار با خانواده شهداي استان گلستان گفت: استقلال امروز ايران اسلامي مرهون رشادت‌هاي شهداست و همه بايد در راستاي تبين آرمان‌هاي شهدا تلاش كنيم.

اعتراف خبرنگار بي‌بي‌سي فارسي: همان چيزي که دولت از ما مي‌خواهد را گزارش مي‌دهيم / انعكاس اخبار دروغ در بسياري از اوقات + فيلم

در تازه‌ترين رسوايي‌ شبکه سلطنتي بي‌بي‌سي فارسي، کارکنان اين بنگاه ضد ايراني اذعان کردند که بسياري از خبرهاي آن‌ها راست نبوده و هرچه دولت انگليس از آن‌ها بخواهد را منتشر مي‌کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، سیاسی ، دولت ، مهم ، عناوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.