سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حذف دوبوکور از تيم ملي بوکس جوانان؛

ليست 7 نفره اعزام به مسابقات آسيايي مشخص شد

با حذف دوبوکور در اوزان 56 و 60 کيلوگرم از تيم ملي، ليست 7 نفره اعزام به مسابقات آسيايي فيليپين مشخص است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در حالي که قرار بود تيم ملي بوکس با 9 بوکور راهي مسابقات آسيايي فيليپن شود با حذف ارسلان عبدالهي در وزن 56 و هادي ماکويي در وزن 60 کيلوگرم ليست اعزامي به مسابقات به 7 نفر رسيد.

بر اين اساس، ترکيب تيم ملي بوکس جوانان براي شرکت در مسابقات آسيايي بدين صورت است: در وزن 49 کيلو گرم هومن طوقاني، در وزن 64 کيلوگرم احسان خداياري، در وزن 69 کيلو گرم ساسان زيبرم، در وزن 75 کيلو گرم مبين کهر آزه، در وزن 81 کيلوگرم سياوش اميدي، در وزن 91 کيلو گرم سيناقلعه بندي و در وزن 91+ کيلو گرم ميلاد روشن زاده راهي مسابقات مي‌شوند.

 هم‌چنين صمدي مربي به دليل مشکلات مالي، تيم را همراهي نمي کند اما اکبر احدي سر مربي و مجتبي فرجي مربي همراه تيم به فيليپين خواهند رفت. بنابراين تيم ملي بوکس کشورمان با اين ترکيب از 19 به فيليپين اعزام مي شود تا از روز 21 اسفند مسابقات را آغاز کند.

تيم ملي بوکس جوانان کشور در آستانه اعزام به مسابقات حساس آسيايي هم‌چنان با مشکلات عديده مالي فدراسيون مواجه است و در روزهايي که تيم ملي به آرامش نياز دارزد هر روز از ليست تيم ملي کاسته مي شود که ليست نهايي به اين صورت است./مح

برچسب ها: ترکیب ، کیلو گرم ، فیلیپین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.