سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تيزهوشي مالباخته زورگيران مسافربرنما را به دام انداخت

سرهنگ بشتام، از بازداشت دو سارق زورگير در محدوده خيابان طالقاني خبر داد و گفت:" تيزهوشي مالباخته و يادداشت شماره پلاک خودرو، به شناسايي و بازداشت اين دو متهم منجر شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ شهريار بشتام، سرکلانتر سوم پليس پيشگيري پايتخت، ضمن اشاره به خبر دستگيري دو زورگير در محدوده خيابان طالقاني افزود:" نيمه شب گذشته ماموران گشت انتظامي کلانتري در حال گشتزني در محدوده مذکور بودند که فردي سراسيمه به آنها مراجعه کرده و اعلام کرد که دقايقي پيش از سوي دو سرنشين يک خودروي مسافربر مورد زورگيري قرار گرفته است که پس از سرقت اموالش، وي را بيرون از خودرو انداخته اند اما توانسته پلاک خودرو را شناسايي کند. 
وي افزود:" به محض اعلام اين خبر ماموران مشخصات خودرو را دريافت کرده و با هماهنگي انجام شده از سوي اپراتور کلانتري محل محدوده مذکور از سوي گشت هاي انتظامي تحت نظر قرار گرفت که در نتيجه آن خودروي مذکور در چهارراه مفتح تهران شناسايي شده و در اقدامي ضربتي متوقف شد. 
سرهنگ بشتام، ادامه داد:" هر دو متهم به کلانتري منتقل شده و تحت بازجويي قرار گرفتند و اقرار کردند که با خودروي سواري خود اقدام به پرسه در اواخر روز در محدوده هاي مذکور کرده و با سوار کردن شهروندان به بهانه مسافربري، با تهديد چاقو سرقت مي کنند. 
اين مقام انتظامي عنوان داشت:" با استعلام از مرکز کنترل پليس تهران بزرگ مشخص شد که هر دو متهم بازداشت شده از اراذل و اوباش سابقه دار اين محدوده هستند که پيش از اين به اتهام شرارت، شرب خمر و سرقت بازداشت شده اند. 
سرهنگ بشتام در پايان گفت:" با توجه به تفاسير و سوابق و اعترافات متهمان، پرونده اي تحت عنوان دستگيري زورگيران مسافربرنما تشکيل و به همراه متهمان و شاکيان به پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل شد./ف
برچسب ها: مالباخته ، زورگیر ، مسافر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.