سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامی:من با هماهنگی ولاسکو تیم ملی را ترک کردم/ بی انضباط تر از من هم در والیبال بود

عضو سابق تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات لیگ برتر امسال عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. اما نام وی در لیست دعوت شدگان به تیم ملی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، "عادل غلامی" به دلیل غیبت غیرموجه از لیست دعوت شدگان به اردوهای تیم ملی حذف شد و حضور وی در ترکیب تیم ملی سال آینده برای حضور در مسابقات لیگ جهانی هنوز مشخص نیست و در هاله ای از ابهام است.
غلامی در مسابقات لیگ برتر امسال به عنوان کاپیتان تیم کاله آمل توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

عادل غلامی عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:‌به خاطر مشکلات بوجود آمده در سنوات گذشته بعید می دانم که کادر فنی تیم ملی از من برای حضور مجدد در تمرینات تیم ملی دعوت کنند.

*علاقمند به بازگشت به تیم ملی هستم

وی گفت:‌علاقمندم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم و برای والیبال ایران در عرصه های بین المللی بازی کنم در طول 2 الی 3 سال اخیر از نظر روحی و ذهنی به دلیل عدم حضور در ترکیب تیم ملی سختی های زیادی را کشیده ام، امیدوارم مسئولان فدراسیون از من در خصوص بازگشتم به تیم ملی حمایت کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون برخی بازیکنان بوده اند که شرایط انضباطی بسیار بدتری نسبتا به من داشته اند ولی فدراسیون باز هم از آنها برای حضور در تیم ملی دعوت کرده است.

وی در خصوص چگونگی بروز مشکل با کادر فنی تیم ملی در سال های گذشته اظهار داشت: زمانی که مصدومیتم در طول تمرینات ملی شدیدتر شد طی صحبت هایی که با ولاسکو داشتم وی پیشنهاد کرد که باید مراحل درمانم را با "سیامک افروزی"‌فیزیوتراپ تیم انجام دهم در صورتی که من می خواستم با دکتر فرهادی کار کنم وقتی مسئله را با افروزی مطرح کردم وی پذیرفت و من مراحل درمانم را با پزشک متخصص خودم آغاز و دنبال کردم به همین دلیل نتوانستم در اردوها به طور منظم حضور داشته باشم.

غلامی تصریح کرد: نکته جالب در این مسئله این است که من پس از رسیدن به شرایط جسمانی مطلوب دوباره به تیم ملی دعوت شدم ولی به یک باره از لیست مدعوین خط خوردم.

*حق با قهرمانی است

کاپیتان تیم والیبال کاله آمل در ادامه گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی مسابقات باشگاهی است تا بتوانیم به اهداف متعالی خود در رقابت های لیگ برتر دست پیدا کنیم.

غلامی تصریح کرد: در مسابقات لیگ برتر امسال حقمان قهرمانی است. ما در طول نیم فصل اول لیگ برتر بدشانسی آوردیم و کسب چند باخت باعث افت ما در جدول رده بندی شد./مح
برچسب ها: غلامی ، ولاسکو ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.