سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ لیراوی در گفتگو باباشگاه خبرنگاران :

قاچاقچی قرص های روانگردان در جنوب شهر دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: یک قاچاقچی و پخش کننده قرص های روانگردان در جنوب شهر تهران دستگیر شد.

سرهنگ سعید لیراوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل تخصصی پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر توانستند از فعالیت فردی به هویت امید 26 ساله در محدوده حوزه استحفاظی خود آگاهی یابند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: در این راستا عوامل تخصصی پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده و اقدامات نامحسوس و مراقبتی موفق شدند که مخفیگاه این قاچاقچی و سوداگر مرگ را ردیابی و شناسایی کنند.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: اکیپ عملیاتی از حوزه با هماهنگی مقام قضایی و با کسب مجوز ورود به منزل در ساعت 22:30 شب گذشته به آدرس خیابان دیلمان اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از مستقر شدن ماموران در محل و بستن راههای احتمالی فرار به طور ضربتی وارد منزل متهم شدند، قاچاقچی که از وجود ماموران با خبر شد قصد فرار از پشت بام را داشت که با آمادگی کامل ماموران زمین گیر شده و تحت الحفظ به مقر انتقال داده شد.

سرهنگ لیراوی در پایان خاطر نشان کرد: ماموران تحت الامر در بررسی از منزل متهم نامبرده توانستند بیش از 350 گرم شیشه، مقادیری قرص روانگردان، ترازوی دیجیتال و تعدادی پایپ کشف و ضبط کنند./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.