سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پليس راه زنجان آماده استقبال از مسافران نوروزي است ؛

قبل از سفر از سالم بودن خودرو خود مطمئن باشيم

رئيس پليس راه انتظامي استان زنجان با اشاره به روزهاي پاياني سال و افزايش سفرها از آمادگي كامل پليس راه براي طرح نوروزي خبر داد و به رانندگان توصيه كرد: قبل از سفر از سالم بودن خودرو خود مطمئن باشند.

 به گزارش گروه راجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالعلي رشتياني گفت: رانندگان قبل از سفر حتما از سالم بودن وسيله نقليه خود اطمينان حاصل كرده و وسايل ايمني متناسب با فصل را به همراه داشته باشند. 
وي با اشاره به آمادگي كامل پليس راه براي ارائه خدمت به مسافران نوروزي افزود: قبل از شروع مسافرت و ورود به جاده هاي برون شهري     وسيله نقليه خود را از نظر سيستم هاي ترمز ، كلاج ، سيستم روشنايي، سيستم فرمان، سالم بودن لاستيك ها و غيره بازديد كنيد تا در هنگام سفر با مشكل روبرو نشويد. 
اين مقام انتظامي ادامه داد:رانندگاني كه قصد استفاده از باربند را دارند ضمن در نظر گرفتن وزن مجاز براي خودروهاي سواري در خصوص ارتفاع بار و مهار آن نيز تدبير لازم را داشته باشند و در طول سفر كليه مدارك لازم از قبيل كارت خودرو ، گواهينامه ، بيمه خودرو ، معاينه فني خودرو و غيره را به همراه داشته و در صورت لزوم ارائه كنند. 
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه پليس از تردد خودرو هاي فاقد معاينه فني جلوگيري خواهد كرد از همه رانندگان خواست تا با رعايت قوانين و مقررات راهنمائي و رانندگي و همكاري با پليس تعطيلات بدون حادثه ايي را داشته باشند. 
رشتياني گفت: در 10 ماهه سال جاري با همكاري خوب مردمي و تلاش پليس شاهد كاهش 16 درصدي تلفات انساني ناشي از تصادفات در سطح محورهاي مواصلاتي استان بوديم. 
اين مقام انتظامي با بيان اينكه رانندگان در حين خستگي و خواب آلودگي از رانندگي جدا خودداري كنند تصريح كرد:در 10 ماهه سال جاري 679 فقره واژگوني خودرو در محورهاي مواصلاتي استان رخ داده كه 29 درصد كل تصادفات را شامل مي شود./ف
برچسب ها: سفر ، خودرو ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.