سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام باقري بنايي:

اهداي جايزه به "آرگو" خود کشي فرهنگي اسکار بود

عضو کميسيون فرهنگي مجلس با بیان اینکه اهداي جايزه به "آرگو" خود کشي فرهنگي اسکار بود گفت: ماهیت سیاسی و ضد ایرانی این فیلم موجب اهدای اسکار به آن شد.

حجت‌الاسلام محمد باقري بنايي نماينده بناب در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به اهداي اسکار به فيلم ضدايراني "آرگو"، گفت: آرگو کالای سیاسی ضد ایرانی بوده که در غالب یک کالای فرهنگی و مطابق با ارزش‌های استکبار جهانی به همگان عرضه شد.
 
وي اهداي جايزه به "آرگو" را خود کشي فرهنگي اسکار دانست و افزود : هنرمنداني که از دغدغه‌هاي فرهنگي در سطح بين‌المللي مطلع‌اند، دريافتند که اهدای اسکار به چنین فیلمی از سوی غرب  بازيچه‌ای در دستان آنها و خدشه‌دار  کردن ماهیت اصلی اسکار  است.
 
نماينده بناب با تأکيد بر اينکه استکبار جهاني به دنبال مقابله با کشورهايي است که از استقلال فرهنگي برخوردارند، تصریح کرد: غرب همواره در پي تخريب چهره  واقعي جمهوری اسلامی ايران درسطح بين‌المللي بوده و در این مسیر از هیج اقدامی فرو گذار نخواهد کرد.
 
عضو کميسيون فرهنگي مجلس در پايان خاطر نشان کرد : افکار عمومی جهان اعم از مسلمان و غير مسلمان دريافته‌اند که  تنها دلیل اهدای اسکار به این فیلم ماهیت سياسي و ضد ايراني بودنش است .   

انتهای پیام/
برچسب ها: صهیونیست ، آرگو ، ایران ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.