سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورغلامي:الجزيره تحت تاثير بازي خوب تراکتورسازان قرار گرفت / تيمهاي ايراني در مراحل بالاتر آسيا به مشکل مي‌خورند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تيم فوتبال تراکتورسازي فوتبال رو به جلويي را انجام داد. اين تيم به جز اوايل مسابقه بر بازي تسلط داشت و توانست سه امتياز با ارزش مقابل الجزيره به دست آورد.

فرهاد پورغلامي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: کارهاي ترکيبي و هماهنگي بين خطوط در بازي تيم فوتبال تراکتورسازي مشهود بود. شش بازيکن با تجربه تراکتور در کنار جوانان اين تيم توانستند يک بازي ديدني و جذاب مقابل الجزيره ارائه دهند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بيان داشت: به هر حال از حمايت تماشاگران تبريزي نبايد گذشت چرا که باعث افزايش بازيکنان تراکتورسازي شد.

وي درباره عملکرد تيم فوتبال الجزيره امارات گفت: الجزيره تيم خوبي بود اما تحت تاثير دوندگي و بازي خوب تراکتور قرار گرفتند. آنها از اندک موقعيت بدست آمده هم نتوانستن استفاده کند و نتيجه را به حريفشان واگذار کردند.

پورغلامي در خصوص شانس تراکتور سازي براي صعود به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا گفت: اگر تراکتورسازي امتيازات کامل را در خانه‌اش مقابل حريفان آسيايي کسب کند و در خارج از خانه هم بتواند حداقل تک امتياز به دست آورد به طور حتم از گروهش صعود مي‌کند.

وي درباره بازيهاي تيم‌هاي فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان در ليگ قهرمانان آسيا گفت: هر دو تيم فوتبال استقلال و سپاهان تجربه‌شان نسبت به تراکتورسازي در آسيا بيشتر است. آنها بازي سختي مقابل حريفانشان دارند. اميدوارم به مانند تراکتورسازي بتوانند امتياز لازم را کسب کنند.

پورغلامي درباره وضعيت سه نماينده فوتبال کشورمان در آسيا گفت: تيمهاي ايراني هميشه از مرحله مقدماتي بالا مي‌آيند.
در مراحل بعدي به خاطر اينکه امکانات سخت افزاري ديگر تيمها بالاتر از ايراني‌ها است به مشکل برمي‌خورند.

وي خاطر نشان کرد: هر سه نماينده کشورمان از مرحله مقدماتي بالامي‌آيند اما در مراحل بالاتر بايد بازيکناني همطراز تيمهاي عربي داشته باشند تا به موفقيت برسند./
برچسب ها: ترکتور ، مرحله ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.