سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه سال جدید صورت می گیرد ؛

توقف عملیات حفاری در معابر شهری جنوب تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 از آماده سازی معابر و محورهای مواصلاتی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و توقف صدور مجوزهای حفاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، ، ابراهیم بابازاده با اشاره به طرح استقبال از نوروز92 گفت: به منظور سهولت تردد شهروندان و بهسازی سیمای عمومی شهر حفاری های سطح منطقه ساماندهی می شود و هیچگونه مجوز حفاری برای شرکت های خدماتی و پیمانکاری صادر نمی شود.
 
بابازاده به آمادگی این منطقه برای استقبال نوروز 92 اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای طرح ممنوعیت عملیات حفاری از 15 اسفند ماه آغاز می شود و تا 15 فروردین 92 ادامه دارد.
 
وی به اتمام مرحله دوم اقدامات عمرانی طرح استقبال از نوروز 92 اشاره کرد و اظهار داشت: در قالب این طرح تاکنون نیازهای عمرانی معابر اصلی و پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از جمله خیابان های فدائیان اسلام، شهید رجایی، امین آباد، ورامین، زکریای رازی، شهید غیوری، کمیل، امام حسین(ع)، میدان نارنج، ورودی شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و روستاهای اسلام آباد، زمان آباد، غنی آباد و تقی آباد رفع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
 
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 محوریت طرح استقبال از نوروز 92 را ارتقای نگهداشت شهر برشمرد و یادآور شد: با توجه به اینکه در شناسایی و بررسی های اولیه پیام های 137 و 1888 شهروندان لحاظ شده است با نهایی شدن اقدامات عمرانی این طرح، شاهد کاهش پیام های شهروندی و افزایش رضایتمندی شهروندان خواهیم بود./ل
برچسب ها: توقف ، عملیات ، حفاری ، معابر ، شهری ، جنوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.