سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

برگزاری ششمین دوره مسابقات English Challenge Cup در دانشگاه زنجان

ششمین دوره مسابقات زبان انگلیسی با عنوان English Challenge Cup در مرکز همایش های بین المللی غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکززنجان ، روابط عمومی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه این مسابقات از سال84 به همت دانشجویان آغازشده است،گفت: مسابقات Challenge Cup همه ساله در این دانشگاه اجرا می شود وپارسال نیز پنجمین دوره آن در سطح استانی برگزار شد.

سپهری افزود:امسال نیزهمچون سالهای گذشته اما در سطح کشوری و با حضور تیم هایی از دانشگاه های بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و تمامی دانشگاه های استان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه این رقابت در دو سطح پیشرفته (Advanced) و عمومی (Intermediate)، به ترتیب با حضور 45 و 124 تیم دو نفره در هرگروه صورت گرفت، ادامه داد: هر سطح در سه بخش انجام می شد که در بخش اول و دوم شرکت کنندگان به سؤالات تستی مطرح شده از سوی اساتید هیأت علمی که روی پرده نمایش داده می شد پاسخ می دادند و در بخش سوم شرکت کنندگان روی سن حضور یافته و به سؤالات انتخابی از آزمون های IELTS که به صورت قرعه برایشان انتخاب می شد، پاسخ می دادند و هیأت داوران نیز امتیازات را برایشان ثبت می کردند.

در پایان رتبه های برتر به شرح زیر معرفی گردیدند:

در سطح پیشرفته: تیم های برتر اول، دوم و سوم از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین

در سطح عمومی: رتبه اول از دانشگاه علوم پزشکی زنجان، رتبه دوم از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین و رتبه سوم از دانشگاه زنجان

لازم به ذکر است، تیم اول سطح عمومی که به صورت یک نفره شرکت کرده بود جایزه خود را به بیماران سرطانی اهدا كرد./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.