سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعار بیست و چهارمین کنگره فیزیوتراپی ایران :

فیزیوتراپی نماد حرکت ، نهاد سلامت

بیست و چهارمین کنگره فیزیوتراپی ایران با شعار فیزیوتراپی نماد حرکت ، نهاد سلامت 18 تا 20 اردیبهشت ماه 1392 در هتل المپیک تهران برگزار می شود .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛  هوشنگ امامی، دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران و دبیر اجرایی بیست و چهارمین کنگره فیزیوتراپی ایران با بیان این خبر اظهار داشت : این کنگره با شعار فیزیوتراپی نماد حرکت ، نهاد سلامت و با هدف به روز کردن اطلاعات و دانش فیزیوتراپیست ها و ارائه نتایج تحقیقات انجام شده در زمینه نقش فیزیوتراپیست ها در پیشگیری و درمان بیماری ها جهت بحث و بررسی محورهایی چون بی اختیاری ادرار، مشکلات و بیماریهای ارتوپدی ، ضایعات عصبی - عضلانی، توانبخشی قلبی - ریوی ، آسیب های ورزشی ، حرکات اصلاحی و اختلالات و انحرافات ستون فقرات و مفاصل برگزار می شود .
 
وی گفت : در فیزیوتراپی درمان از طریق عوامل فیزیکی ، ورزش و تحرک انجام می شود و متأسفانه شاهدیم امروزه زندگی مردم هر چه بیشتر به سمت زندگی ماشینی و بی تحرکی پیش می رود و این امر عوارض و بیماریهای زیادی را ایجاد کرده و سلامت بشر را به خطر انداخته است و از آنجایی که ارتباط مستقیمی بین تحرک و سلامت وجود دارد ، هدف فیزیوتراپی به عنوان یکی از رشته های پزشکی ، بهبود ارتقاء سلامت جامعه و برگرداندن مردم از زندگی ماشینی و پشت میز نشینی به فعالیت های فیزیکی مانند پیاده روی ، دویدن و فعالیت های ورزشی می باشد .
 
  دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران گروه های هدف شرکت کننده در این کنگره را کلیه فیزیوتراپیست ها در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای ، کاردرمان ها ، متخصصین ارتوپدی ، طب فیزیکی ، نورولوژی ، متخصصین مغز و اعصاب و زنان زایمان عنوان کرد و افزود : در حاشیه برگزاری این کنگره بیش از 50 شرکت داخلی و خارجی به ارائه آخرین دستاوردها و تجهیزات فیزیوتراپی می پردازند .
   وی در خاتمه یادآور شد آخرین مهلت ارسال مقالات 20 اسفند ماه 1391 بوده و علاقمندان به ثبت نام و دریافت اطلاعا ت بیشتر و همچنین ارسال مقالات می توانند به سایت اینترنتی انجمن فیزیوتراپی به آدرس  www.iran-pta.ir     مراجعه کنند . /ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.