سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

ارسال درخواست 561 میلیاردی تسهیلات تولیدی به وزارت صنعت

336 درخواست تسهیلات کمک به واحدهای تولیدی در مازندران به ارزش 561 میلیارد تومان به کارگروه مرکزی در وزارت صنعت ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: تاکنون یک‌هزار و 48 درخواست در دبیرخانه ستاد تسهیل کارشناسی شده است و 74 کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه اجرایی صورت گرفته است.

هاشم پور افزود: 128 واحد تولیدی در حضور استاندار مشکلات خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه 761 مصوبه به تصویب نهایی رسیده است، تصریح کرد: طی فعالیت ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی 761 واحد تولیدی توانسته‌اند در کارگروه تخصصی مشکلات خود را مطرح کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت : 321 درخواست مربوط به بدهی معوق در دبیرخانه کارشناسی به تصویب رسیده است که 86 درصد درخواست‌ها را تشکیل می‌دهند.

هاشم پور افزود : از یک‌هزار و 48 درخواست 364 درخواست با موضوع سرمایه در گردش، 48 مصوبه مربوط به دستگاه خارج از استان است که در کارگروه استانی مشخص شده است.

وی به طرح‌های نیمه‌تمام اشاره و تصریح کرد : 178 طرح نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در سامانه بهینه‌یاب صنعت و معدن ثبت‌نام کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت : تاکنون 16 درخواست تسهیلات در گردش با مبلغ 29.6 میلیارد تومان توسط وزارت صنعت بررسی، تایید و به بانک عامل ارجاع و جذب شده است.

هاشم پور افزود : 336 درخواست 561 میلیارد تومانی در کارگروه تسهیل در تولید استانی مشخص، به کارگروه مرکزی ارسال و 321 درخواست نیز به ارزش بیش از 527 میلیارد تومان توسط وزارت صنعت به بانک عامل ارجاع داده شده است./س
برچسب ها: درخواست ، تسهیلات ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.