سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام 17 هزار مددجو به سفرهای زیارتی ؛

ملاقات با 11 هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد طی برگزاری 17 مرحله طرح آفتاب 11 هزار خانواده مشکلاتشان بررسی و برای اعزام 17 هزار نفر به سفرهای زیارتی عتبات و مشهد مقدس اقدامات لازم صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، از هفدهمین مرحله طرح آفتاب سازمان بهزیستی که امروز در شهرستان بندرعباس برگزار شد همایون هاشمی در جمع مددجویان این سازمان گفت: تا این لحظه 11 هزار خانوار را ملاقات کردیم و مسائل مربوط به درمان، توانبخشی و پیشگیری و اقدامات لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه بیش از 17 هزار مددجوی سازمان بهزیستی به سفرهای عتبات و مشهد مقدس اعزام شده اند اظهار داشت: باید در سازمان بهزیستی کاری کنیم که مددجو با افتخار بگوید از اعضای بهزیستی هستم.

هاشمی در خصوص اعزام مددجویان به مناطق جنگی تصریح کرد: دو هزار مددجو با مساعدت حوزه بسیج سازمان بهزیستی به مناطق جنگی اعزام می شوند.

وی به حضور مددجویان سازمان بهزیستی در جشنواره های بهاره اشاره کرد و اذعان داشت: در 700 نقطه از سراسر کشور که جشنواره های بهاره برگزار می شود مددجویان این سازمان نیز با ارائه محصولات خود در این جشنواره ها حضور دارند.

هاشمی به پرداخت یک ماه مستمری به همراه یک ماه عیدی معادل مستمری اشاره کرد و افزود: کارت های مهر آفتاب از هفته آینده در استان هرمزگان توزیع و به دست مددجویان می رسد.

وی خاطر نشان کرد: به زودی 51 هزار مسکن تقدیم مددجویان سازمان بهزیستی در اقصی نقاط کشور خواهیم کرد./ف

برچسب ها: مددجویان ، بهزیستی ، جنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.