سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

444 هزار خانوار بهزیستی از مهر کارت آفتاب بهره مند می شوند

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: 444 هزار خانوار تا هفته سوم اسفند ماه از مهر کارت آفتاب در سراسر کشور برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، رئیس سازمان بهزیستی کشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع مهرکارت آفتاب در میان 444 هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی اظهار داشت: این مهر کارت ها از مبلغ 40 هزار تومان به بالا و معادل مستمری یک ماه مددجویان است.

وی با تاکید بر اینکه در تمامی استان های کشور این مهرکارت های آفتاب توزیع می شود ، اظهار داشت: توزیع از ابتدای هفته آغاز و تا هفته سوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت که مددجویان با ارایه این مهر کارت ها به فروشگاه های اتکا در سراسر کشور می توانند اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار در سال آینده اظهار داشت: 55 هزار زن سرپرست خانوار از محل هدف مندی یارانه ها بیمه شدند و در صورت اختصاص ردیف بودجه از سوی سازمان هدف مندی یارانه ها پیش بینی می شود همین تعداد زن سرپرست خانوار برای سال آینده از بیمه های اجتماعی برخوردار شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور به آماده تحویل بودن 51 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی اشاره و اظهار کرد: تا این لحظه 30 هزار واحد تمامی کارهای لازم برای تحویل انجام شده و درگیر تامین انشعابات است و تا پایان امسال این 30 هزار واحد در سراسر کشور به معلولان و مددجویان تحویل داده می شود.

گفتنی است،‌ مرکز خیریه شبه خانواده علی ابن ابیطالب شهرستان بندرعباس با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد./ف

برچسب ها: بیمه ، سرپرست ، خانوار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.