سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

سرمایه گذاری بیش از سه هزار میلیارد ريالی فولاد مبارکه در 10 طرح زیست محیطی

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان از سرمایه گذاری بیش از سه هزار میلیارد ريالی این شرکت در سالجاری برای 10 طرح زیست محیطی خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اصفهان محمد مسعود سمیعی نژاد در جمع خبرنگاران این طرح های زیست محیطی را همسو با برنامه های توسعه فولاد مبارکه دانست و گفت : تاکنون 6 طرح با سرمایه افزون بر 700 میلیارد ريال به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار کرد: جمع آوری سامانه فاضلاب شهری شهرهای اطراف شرکت فولاد مبارکه از سیاستهای این شرکت در راستای استفاده بهینه از منابع آب با توجه به مشکلات خشکسالی استان است.

سمیعی نژاد افزود: بر اساس این برنامه، پساب شهری جمع آوری و به آب صنعتی تبدیل می شود و در اختیار مدار تولید قرار می گیرد.

وی تصریح کرد:‌ این برنامه به مدت سه سال و با هزینه ای بالغ بر دو هزار میلیارد ریال به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری در این زمینه در کشور انجام خواهد شد.

سمیعی‌نژاد با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه بزرگترین کمک مالی به طرح انتقال آب بهشت‌آباد را کرده است، گفت: قرار بود این شرکت 600 میلیارد ریال به این طرح کمک کند که تاکنون نیمی از آن را پرداخت کرده است.

وی افزود: امسال به دلیل به ثمر نشستن طرح های بازیافت آب این شرکت، برداشت آب از 40 میلیون متر مکعب به کمتر از 22 میلیون متر مکعب رسیده است.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان قیمت گذاری فولاد را بر اساس نرخ ارز دانست و اظهار کرد: قیمت فولاد کشور به دلیل ایجاد رانت خواری ها نباید کمتر از قیمت جهانی باشد.

وی در باره نقش قیمت فولاد در بهای خودرو گفت: فقط سه درصد قیمت خودروهای تولید کشور به قیمت ورق فولاد بستگی دارد.

وی به مصوبه دولت در باره ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد مبارکه به سازمان توسعه اماکن ورزشی پیشنهاد کرده که 100 میلیارد ریال به توسعه این ورزشگاه اختصاص دهد و این ورزشگاه را به مدت 10 سال برای تیم فولاد مبارکه سپاهان اجاره کند.

سمیعی‌نژاد افزود: شرکت فولاد مبارکه برای تکمیل مصلای اصفهان 10 میلیارد ریال در چند روز گذشته پرداخت کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه این شرکت با 68 دانشگاه کشور قرارداد تحقیقاتی منعقد کرده است، افزود: در انجام تحقیقات و R&D در این شرکت هیچ محدودیتی وجود ندارد/س

برچسب ها: فولاد ، مبارکه ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.