سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری:

فرصت 48 ساعته برای اعزام رکابزنان امشب به پایان می رسد

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان گفت: فرصت جوابدهی وزارت خارجه کشور هندوستان برای اعزام رکابزنان کشورمان برای مسابقات قهرمانی، آسیا تا وقت اداری امروز به پایان خواهد رسید.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سفارت هندوستان اولین بار به دلیل جابجایی سفیر مربوطه در ایران کار اداری را به عقب موکول کرد و دلیل ندادن دیگر روادید، خواستار یک نامه از وزارت داخله کشور هندوستان شدند تا روادید را برای اعزام به مسابقات را صادر کنند.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون یک ماه قبل برای گرفتن روادید رکابزنان به مسابقات قهرمانی آسیا اقدام کردیم ولی تاکنون با این موانع روبرو شدیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تأکید کرد: ما مجبور شدیم بلیط های از قبل رزور شده را کنسل کنیم و امروز طبق گفته های سفارت هندوستان که 48 ساعت آینده نامه تأیید وزارت داخله این کشور مربوط به دستشان می رسد، توانستیم بلیط های گروه اول را مجدد برای تاریخ 11 اسفند رزرو کنیم.

خسرو قمری تصریح کرد: وی از هر طریق که ممکن بود اقدامات لازم را انجام دادم تا بتوانم دوچرخه سواران را زودتر راهی کشور هندوستان بکنیم ولی با توجه به آنکه این مسابقات از 17 اسفندماه آغاز می شود و فرصتی باقی نمانده هنوز جواب قطعی نتوانستیم از این سفارت خانه دریافت کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص اعزام بانوی دوچرخه سوار به این مسابقات گفت: زهرا خسرو شاهی بدون مربی در اردوهای آماده ساز تیم ملی به همراه برادرش که یکی از دوچرخه سواران ملی پوش می باشد تمرین می کند.

در انتها افزود در خصوص عدم اعزام فرشته فشي به عنوان مربي گفت: قرار است فرشته فشی، مربی زهرا خسروشاهی در تورنمنت هایی که سالهای آینده قرار است برگزار شود هدایت رکابزنان تیم ملی را برعهده مي گیرد./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.