سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

تحولات شگرف منطقه‌ای ناشی از گفتمان انقلاب اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: تحولات شگرف منطقه‌ای و جهانی ناشی از گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا صبح امروز در نشست با مسئولان اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز نیز بر اقتدار نظام افزوده می‌شود.

وی با اشاره به صدور پیام انقلاب اسلامی افزود: تحولات شگرف منطقه‌ای و جهانی ناشی از گفتمان انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: تحولات شگرف منطقه‌ای و جهانی در بستر بیداری اسلامی ناشی از گفتمان انقلاب اسلامی و تأثیر پذیری کشورهای اسلامی از آرمان‌های مقدس نظام و الگوی مقاومت و استکبارستیزی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان ادامه داد: امروز نتیجه گفتمان انقلاب و امام راحل در بیداری کشورهای اسلامی هویداست.

وی با تاکید بر لزوم وحدت همه مسئولان گفت: اختلاف سم مهلکی برای سلامت جامعه است.

محمودی‌نیا اظهار کرد: دامن زدن به اختلاف‌های جزیی و بی‌اساس باعث امیدواری دشمنان به مخدوش شدن روند پیگیری آموزه‌های امام راحل، آرمان شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌شود.

وی اضافه کرد: تبعیت محض از ولی‌فقیه فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان یادآور شد: بروز و ظهور اختلاف در جامعه و موج آفرینی توسط اختلاف‌افکنان باعث تشتت جامعه و ابهام در تشخیص حق و باطل برای مردم و حتی افراد برجسته و خواص می‌شود.

محمودی‌نیا تصریح کرد: ولایت فقیه را می‌توان مهم‌ترین و محوری‌ترین پایه و اساس نظریه سیاسی اسلام در عصر غیبت برشمرد.

وی گفت: بر اساس نظام سیاسی اسلام وجود حکومت در جامعه امری ضروری است و بایستگی حکومت امری نیست که اختصاص به زمان حضور پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) داشته باشد بلکه جامعیت و جاودانگی احکام اسلام اقتضاء می‌کند که وجود حکومت در عصر غیبت نیز امری ضروری باشد.

محمودی‌نیا ادامه داد: ولایت فقیه شالوده و جوهره اصلی حکومت اسلامی در دوره غیبت است و تنها شکل مشروع حکومت اسلامی در عصر غیبت در چارچوب «ولایت فقیه» تبلور پیدا می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: در عصر غیبت تنها فقهایی که دارای صلاحیت‌ها و شایستگی‌های علمی، عملی و اخلاقی باشند، حق حکومت دارند و از مشروعیت حکومت برخوردار هستند./ج1

برچسب ها: تبلیغات ، غیبت ، شگرف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.