سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير شوراي عالي امنيت ملي:

طرف‌هاي غربي سعی کردند به دیدگاه ما نزدیک شوند/ برای جلب اعتماد ملت ایران باید تحريم‌ها لغو شود

دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان گفت: طرف‌هاي غربي سعی کردند به دیدگاه ما نزدیک شوند اگر این راهبرد راهبرد اصلی در نظر گرفته شود و براساس این راهبرد رفتار کنند، می‌تواند راهبرد درستی باشد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "سعید جلیلی" ظهر امروز پس از پايان مذاکرات کشورمان با گروه 1+5 در آلماتی با حضور در جمع خبرنگاران و در حالي كه اين نشست خبري در حال پخش مستقيم از شبكه خبر كشورمان بود، به سوالات خبرنگاران داخلي و خارجي حاضر در اين نشست پاسخ داد.

دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان با بيان اينكه ما بارها قبل از ورود به آلماتی گفتیم که راهبرد صحیح آن است که گفتگوها برای همکاری صورت گیرد، اظهار داشت: استفاده از راهبردهایی نظیر اعمال فشار قطعا بی‌نتیجه می‌ماند.

وي ادامه داد: در فاصله مسکو تا آلماتی شاید این نگاه جمهوری اسلامی ایران نشان داده شده و همه افکار عمومی جهان نیز آن را دیده‌اند.

دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان خاطرنشان كرد: کسانی که مدعی استفاده از تحریم‌های فلج کننده هستند، امروز به این نتیجه رسیده‌اند که رفتارها و فشارهای آنها نتیجه‌ای نداشته و بهترین گزینه تسهیل در راهبرد و ورود به مسیر جدید است.

جلیلی گفت: ما در این گفتگو شاهد بودیم که علی‌رغم رفتارهای گذشته، آنها بودند که سعی کردند به دیدگاه ما نزدیک شوند اگر این راهبرد راهبرد اصلی در نظر گرفته شود و براساس این راهبرد رفتار کنند، می‌تواند راهبرد درستی باشد.

وی درباره غنی‌سازی 20 درصدي اورانیوم تصریح کرد: یکی از بحث‌های مطرح شده برای همکاری و شفاف‌سازی و اعتمادسازی حرکت براساس پذیرفته شدن حقوق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است که غنی‌سازی اورانیوم نیز از جمله موارد مورد گفتگو در چارچوب این حق است.

جلیلی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در مسکو گام‌هایی را برداشته و از سه سال پیش در ژنو 2 نیز مطرح کرده بود که رآکتور اتمی تهران نیاز به سوخت 20 درصد دارد و می‌خواهد این سوخت را دریافت کند، ولی آنها (غربی‌ها) این سوخت را ندادند که در نهایت ما آن را تولید کردیم.

وی با بیان اینکه استفاده از سوخت 20 درصد حق مسلم ملت ایران است، اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب ان پی تی این سوخت را تولید کرده است. در گفتگوها باید براساس نگاه اعتمادساز و جلب اعتماد مردم ایران حرکت کرد و رفتارهای خصمانه باید کنار گذاشته شود.

دبیرشورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: روندی که ما از 8 ماه گذشته تاکنون شاهد بودیم و مقاومت‌های ملت ایران باعث شده که علی‌رغم ادعاي اعمال فشارهای فلج‌کننده علیه ملت ایران، نتایج مورد انتظار آنها برآورده نشود.

جلیلی با تأکید براین‌که جمهوری اسلامی ایران در 8 ماه گذشته موفقیت‌های بسیاری را به‌دست آورده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون ریاست جنبش عدم تعهد را برعهده دارد؛ اعضای این جنبش از حقوق هسته‌ای ایران پشتیبانی می‌کنند و این موضوع در اجلاس تهران هم مطرح شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و اقتصادی کشورمان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بالاترین رشد علمی را داشته، در سال گذشته محصولات صنعتی بسیاری تولید کرده و در حال حاضر بورس تهران 62 درصد رشد داشته است؛ همان‌گونه که مشاهده می‌کنید فشارها حتی در زمینه‌های اقتصادی، نتیجه دلخواه آنها را نداده است.

جلیلی با اشاره به روز 22 بهمن گفت: کمتر از یک ماه گذشته، مردم در 22 بهمن با نشاط بیشتر از گذشته از حقوقشان پشتیبانی کردند و مجموعه این شرایط نشان می‌دهد که غرب باید راهبردهای جدیدی را در پیش بگیرد.

وی تاکيد کرد: آنها(غربي‌ها) باید ارزیابی صحیحی از 8 ماه گذشته داشته باشند، چرا که نه‌تنها فشارها نتیجه مورد نظرشان را براي آنها به همراه نداشته، بلکه باعث شده  که مردم ایران در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، با نشاط بیشتری حاضر شوند؛ بنابراین باید به سمت راهبردهای صحیح حرکت کنند.

جلیلی تأکید کرد: این دوره از مذاکرات نشان می‌دهد که پیشنهادها و راهبردها منطقی‌تر شده و آنها به این نتیجه رسیده‌اند که باید راهبردها را تغییر دهند.

وی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران تصریح کرد: همان‌گونه که در مسکو مطرح کردیم ما برای همکاری‌ها آماده‌ایم. آنها(غربي‌ها) اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که باید گام‌های واقع‌بینانه ‌تری برای نزدیک شدن به جمهوری اسلامی ایران بردارند.

وی در ادامه به سایت فردو اشاره کرد و با بيان اينکه فعالیت سایت فردو، قانونی بوده و این سایت برای آژانس شناخته شده است، گفت: آژانس فعالیت‌های اين سايت را بررسی می‌کند؛ بسته شدن آن هیچ توجیهی ندارد و درخواست آنها هم این نیست.

جلیلی با اشاره به مذاکرات همزمان آژانس انرژی اتمی با کشورمان ادامه داد: آن‌چه که در تعاملات جمهوری اسلامی ایران با آژانس وجود داشته این است که آژانس، جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان عضو ان پی تی پذیرفته و ایران بیشترین همکاری را با آژانس داشته است. ما از رفتارهایمان مطمئن هستیم و مشکلی با شفاف‌سازی نداریم.
 
وی افزود: اگر همکاری‌ بخواهد فراتر از بحث‌ها باشد نمی‌توان به آن ادامه داد؛ حتما باید همکاری‌ها در چارچوب گفتگوها صورت بگیرد که ما این موضوعات را در گفتگو با آژانس و گروه 1+5 مطرح کرده‌ایم.

جلیلی  در پاسخ به اين سوال که چرا اسرائیل به‌عنوان دارنده سلاح هسته‌ای بارها اعلام کرده که با گروه 1+5 در ارتباط است، تصریح کرد: ما معتقدیم آن‌چه ما امروز در چارچوب گفتگو و مذاکره دنبال می‌کنیم برخی می‌خواهند با هزینه‌های این گفتگوها اهداف شوم خود را عملي کنند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی اولین متهم در بحث سلاح‌های هسته‌ای است و باید جامعه جهانی و مجامع بین‌المللی، عظم جدی برای تحقيق درباره سلاح‌های این رژیم جعلی داشته باشد.

دبیرشورای عالی امنیت ملی افزود: این رژیم غاصب، متهم به در اختیار داشتن سلاح‌های هسته‌ای است و باید به جامعه جهانی پاسخگو باشد.

جلیلی اظهار داشت: جامعه جهانی، مجامع بین‌المللی و سازمان انرژی اتمی باید برای جلوگیری از اشاعه این سلاح‌ها تلاش کند و علاوه بر این، جامعه جهانی نباید اجازه اجرایی شدن اهداف نامشروع را به رژیم صهیونیستی بدهد؛ این توصیه‌ای است که ما به جامعه جهانی داریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص تحریم‌های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آنها(غربي‌ها) در طول این 8 ماه به این نتیجه رسیده‌اند که باید اعتماد ملت ایران را جلب کنند و این نکته مثبت در این مذاکرات بود. متعاقبا آنها باید رفتارهایی داشته باشند که اعتمادسازی را برای ما هویدا کنند.

جلیلی تصریح کرد: ما معتقدیم آن‌چه که باید برای رسیدن به نتایج صورت گیرد گام‌های بلندی است که باید در این گام‌ها توازن برقرار شود.

دبیرشورای عالی امنیت ملی افزود: رفع تحریم‌ها برای جلب اعتماد ملت ایران باید با یک توازن جدی صورت گیرد و مشخص شود که این گام‌ها چگونه باید عملی شود.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۱
عبدالمجید توفیقی
۱۶:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
از شخصیت آقای جلیلی خوشم میاید
مهدي
۰۹:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
حاجي واقعاً خسته نباشي ما با ولايت زنده ايم تا زنده ايم رزمنده ايم
تایماز
۰۹:۵۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
از آقای جلیلی سپاسگزاریم
امیدوارم تحریمها هر چه زودتر لغو شود
عباس
۰۹:۱۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
سلام
زنده باد ایران و ایرانی
ما به این سختیها عادت کرده ایم ولی زیر بار زور نمیرویم این درست است و هرجا شل بزنیم مطمئنا سفت میخوریم
اصغر ابراهيمي
۰۸:۴۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
رژيم صهيونيستي و آمريكا و نوچه هايشان هيچ غلطي نمي توانند بكنند
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
درود بر شما دکتر جلیلی ، خدا قوت بده انشاالله
عمو حسن
۰۷:۲۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
ما با ولایت زنده ایم
تا زنده ایم رزمنده ایم
زنده باد نظام جمهوری اسلامی ایران
رحمت
۰۲:۰۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
ما برای بدست اوردن حق خود هر رنجی را متحمل می شویم یا مهدی.......
علي عباسيان
۲۰:۰۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
خسته نباشي . زنده باد ايران. مرگ بر امريكا اسرائيل
علی
۱۸:۵۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
مقاومت تنها راهه و دیگر هیچ
حیدری
۱۸:۴۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
آقای جلیلی به شما افتخار میکنم. ان شاالله پیروز و سربلند باشید که پیروزی ایران هست
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
آمریکا از ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر
خدا قوت آقای جلیلی
سامان
۱۸:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
گوش به فرمان رهبریم تا به دنیا بار دیگر ثابت کنیم که ایرانی غیرت داشته و میهن پرست هست . ایران خانه ماست تحت هیچ شرایطی اجازه نمیدیم کسی برای خانه ما تصمیمگیری نا درست کند . هرکس چه در داخل و چه در خارج از ایران تبعیت از توصیه های سید علی کرد برادر ماست و برایش جان میدهیم در غیر اینصورت جانش را میگیریم . جوانان و نخبگان ما شهید شدند تا ما راحت زندگی کنیم آمریکا و اسرائیل و هر نامرد دیگر بدانند این تحریمات بر ما اثر ندارد ما برگ باران دیده هستیم پس تحمل میکنیم تا آیندگان ما فرزندان ما راحت زندگی کنند .
رهبرا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
خاک پای همه جوانهایی که میهن خودشون رو به اجنبی نمیدن
داغ اغلو
۱۸:۱۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
ما قشقایی ها کفن پوش و آماده ی هر گونه دفاع از حق مسلم همه ی هموطنانمان در برابر آمریکا و هر کشور دیگری هستیم. زنده باد ولایت فقیه
بهروز
۱۸:۰۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
باید با هر شرایطی این راه تا آخر ادامه پیدا کند.نه باید ایستاد ونه باید به عقب برگشت.
به امید ایرانی سر بلند
سعید
۱۷:۵۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
افرین بر بچه های هسته ای- باقدرت پیش بریدتاپیروزی وصعود به قله سربلندی راهی نمونده-
جانباز
۱۷:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
33سال مرگ برامريكاگفته ايم وذره اي عقب نشيني نكرده ايم ونخواهيم كرد.
ماپيروزيم .انشاالله
حسن
۱۷:۴۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
دمت گرم داش سعید هیچ وقت کوتاه نیا پوزشون می زنیم.
سید السادات هادی
۱۷:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
اینها از عنایت خداوند است همانطور که امام خمینی کبیر وامام خامنه ای معظم فرموده اند تحریمها نعمتی الهی است
مهدي
۱۶:۴۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
همه بدانند ما در برار تمام مشكلاتي كه غربيها به ما تحميل كنند و اگر اين فشار 1000 برابر ديگر اضافه شود بنده و ملت عزيزمان هرگز زير بار اين فشارها ابرو به خم نمياوريم و تا اخرين قطره خونمان از رهبر عزيزمان حمايت ميكنيم
اقاي جليلي و كار گروه مذاكرات5+1 همگي دمتان گرم تا ما را داريد غم نداشته باشيد
هاشمي
۱۶:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
اي ول آقاي جليلي . علي يارت دست حق نگهدارت . مي ميريم ولي ذلت نمي پذيريم . هيهات هيهات مناالذله
hamed
۱۶:۱۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
هرگزما راضی نیستم نمایندگان ملت ایران در گفتگوهای1+5کوچکترین عقب نشینی ازخودنشان دهند وباید باقاطعیت پیش بروندودهان طرف مقابل رابه خاک بمالند
سیف الله تبریزی کوهی خیلی
۱۶:۰۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
ما تا ولایت زنده ایم تا زنده ایم مطیع امر رهبریم.......
نوری
۱۶:۰۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
آقای جلیلی شما جانباز و از شهدای زنده اید خدا قوت دست مریزاد یا مهدی بگویید واز حقوق مسلم ایرانی دفاع کنید و کوتاه نیایید الیس بصبح قریب
علی
۱۵:۲۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
تاپیروزی راهی نمانده اینشالله .....
علی
۱۵:۲۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
بسیار عالی.
ولی یادمان باشد که ایران عزیز و سرافراز برای آینده از جمله سوخت کشتی های آقیانوس پیما و همچنین زیردریائی های نسل جدید و ناوها و ناوشکن های نسل آینده و انشاا.. ناو هواپیمابر تمام ایرانی به سوخت هسته ای با خلوص بالای 90 درصد نیازمندیم. پس غنی سازی 20 درصد برای زمان حال مفید است.
آقای جلیلی، پیش به سوی غنی سازی 90 درصد
با تشکر
محمد طه
۱۵:۲۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
مذاكرات مثبت بود انشالله كه اين محتكران با ارزاني قيمت ها خانه خراب شوند
علی
۱۵:۲۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
بسیار عالی.
ولی یادمان باشد که ایران عزیز و سرافراز برای آینده از جمله سوخت کشتی های آقیانوس پیما و همچنین زیردریائی های نسل جدید و ناوها و ناوشکن های نسل آینده و انشاا.. ناو هواپیمابر تمام ایرانی به سوخت هسته ای با خلوص بالای 90 درصد نیازمندیم. پس غنی سازی 20 درصد برای زمان حال مفید است.
آقای جلیلی، پیش به سوی غنی سازی 90 درصد
با تشکر
IRAN
۱۵:۱۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
باآرزوی کسب موفقیت های روزافزون درتمام عرصه ها،ودرودزنده بادبه تمام مردم ایران زمین
کریمی
۱۵:۱۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
من معلم اعزامی به قزاقستان و ساکن شهر آلماتی هستم. دوسال است که مردم این شهر وقتی می فهمند من ایرانیم مشت ها را گره می کنند و میگویند ایران آمریکا و اسراییل را به زانو در می آورد. این افتخار و این اقتدار حاصل همدلی مردم ایران و تلاشهای خالصانه مسئولین است. من افتخار میکنم و با اینکه هشت ماه است حقوقی دریافت نکرده ام و باسختی در این کشور زندگی میکنم اما بازهم حامی وطنم و سرافرازی ایران. زنده باد ایران و ایرانی
مهدی
۱۵:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
خوشحالم که غربی ها به زانو دراومدن
زنده باد ایران و ایرانی
جواد
۱۵:۰۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
ما حتما در این صحنه یعنی تحریم و جنگ تبلیغاتی... گرانی به فضل الهی سربلند بیرون خواهیم آمد و با امام زمان و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و شهدا عهد میبندیم که تا آخرین نفس پای ارزشها خواهیم بود.
محمد
۱۴:۵۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
درود بر جمهوري اسلامي.
احمدرضا
۱۴:۵۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
دیشب بخدا نخوابیدم که نکنه گرو هسته ای ما کوتا ه بیایند تمام رشتهای مارا غربی ها پنبه کنند خدای متعال راشاکریم دست بچه های ما درد نکنه
امیر
۱۴:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
از اینکه دیپلماسی ایران به طور قاطع از حقوق کشورمان دفاع می کند خوشحالیم.به امید خدا غرب بویژه امریکا را به زانو در خواهیم اورد.انشااله
یا مهدی
۱۴:۳۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
انرژی هسته ای حق مسلم ایران است وهیچ ایرانی راضی نیست تحت هیچ شرایطی زیر بار زور ابر قدرت ها برود تحریم که سهل است اگر همه ما را بکشند باز هم ایستادگی می کنیم این ملت از شهدا درس گرفته اند که باید پشت سر ولایت با عزت واحترام زندگی کنند ومرگ با عزت را بر زندگی در ذلت ترجیح می دهند
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
يادتون باشه كه نسلهاي اينده نفت ندارند و نمياز به انرژي هسته اي دارند
حسن
۱۴:۲۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
غرب و در راس آن امریکارا به زانو در می آوریم .یاشاسین ایران
مقاوت می کنیم ولی ذلت هرگز
بابک
۱۴:۱۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
نصر من الله وفتح القریب
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
خدا قوت آقاي جليلي. مطمئن باشيد كه يك ملت پشت شما هستند
حسین
۱۴:۱۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
ما تا آخرین نفس با ولایت هستیم
مهدی
۱۴:۰۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
ملت ایران همیشه با استقامت خود خاری بر چشم دشمنان خواهد بود افرین بر جلیلی
محمد
۱۴:۰۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
با تشكر از مسئولين سياست خارجي جمهوري اسلامي كه از حقوق ملت شريف وبزرگوار ايران به حق دفاع مي كنند به اميد پيروزي نهايي .
علی
۱۳:۵۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
باید نقاط ضعف دشمن را درتمام مزاکرات بهشان گوشزد کنیم
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
به امید پیروزی
محمد
۱۳:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
زنده بادمقاومت خداپسندانه ملت ورهبرفرزانه ایران ومرگ براستکبارجهانی وصهیونیزم بین الملل .به امیدپیروزی کامل جمهوری اسلامی
رضا
۱۳:۵۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
مشکل غربی ها این است که ایران و ایرانی را نشناخته اند .
وقتی ایرانی آماده نثار جان با فرمان رهبر است تحریم و فشار اقتصادی بیشتر به یک شوخی با ایران شبیه است تا فشار خرد کننده
مؤمن ایرانی
۱۳:۴۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
باسلام
سوره فصلت ، آيه 30
بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پايداري ورزيدند، فرشتگان فرود مي‏آيند که مترسيد و غمگين مباشيد،
شما را به بهشتي که وعده داده بودند بشارت است.
حامد
۱۳:۴۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
خدايا رهبرم را زنده بدار تا طلوع موعودت
رضا
۱۳:۴۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
مشکل غربی ها این است که ایران و ایرانی را نشناخته اند .
وقتی ایرانی آماده نثار جان با فرمان رهبر است تحریم و فشار اقتصادی بیشتر به یک شوخی با ایران شبیه است تا فشار خرد کننده
وحدتی
۱۳:۳۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای حق انکار ناپذیر ماست
shtd
۱۳:۳۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
اگرخدارایاری کنید خداهم شمارا یاری میکند
محسن
۱۳:۲۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
هيچ ايراني زير بار حرف زور نميرود.ولي اي كاش مسئولين به گونه اي مديريت كنند كه اين تحريمها كمترين اثر داشته باشد.......آمين
shahram
۱۳:۲۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
enerjie hastei hagh mosalame mast.
رحیم
۱۳:۲۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
خیلی خوب بود
رحیم
۱۳:۲۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
خیلی خوب بود
جواد
۱۳:۱۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
ناز نفس اقای جلیلی انشالله غرب به زانو در میاد.
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
انشاء الله . پیروزی از آن ماست
عرفان
۱۳:۱۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
تورو خدا نظرات را به اقای جلیلی انعکاس بدید که جوانانن ایران تا اخرین قطره خونشون پایبند ولایتند پس از حق هسته ای کوتاه نیایند..ما نه تنها 20%میخواهیمم بلکه تا 99% هم حق قانونی ماست..
فکر نسل اینده باشیم که نفت ندارن و انرژی هسته ای نیاز دارند
حميد
۱۳:۱۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
ايران و ايراني هميشه پيروز است.
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
به فرمایش حضرت امام خمینی رحمت الله علیه تا مادامیکه ایمان در قلب شماست پیروزید.انشا الله
و این مهم در جنگ تحمیلی ثابت شد
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
بنظرمن ایران میتونه به بیشترقله ها برسه البته باهمدلی وهمراهی مردم ومسولین باهمدیگه
به امید پیروزی ایران
داود
۱۳:۰۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
مقاومت تا پیروزی نهایی .انشاالله