سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان/

241فقره پرونده‌ی تخلف تعزیراتی در سراوان تشکیل شد

جلسه‌ی ستاد تنظیم بازار ویژه‌ی طرح نوروز 92 سراوان در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، «جهاندیده» رییس صنعت، معدن و تجارت سراوان در ابتدای جلسه، گزارشی از روند طرح نظارتی ویژه‌ی نوروز 92 با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان ارائه و اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای مکرر بازرسان در سطح شهرستان از ابتدای امسال، 3241 بازرسی شد که241 فقره پرونده‌ی متخلف از کسبه با ارزش ریالی حدود 647 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی تحویل تا با خاطیان برخورد قاطع شود.

«سیدمنصور بزرگ‌زاده» معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان سراوان گفت: چون در آستانه‌ی عید باستانی نوروز هستیم نمایشگاه عرضه‌ی مستقیم کالا برای تامین مایحتاج شهروندان سراوان از 15 اسفند با حضور غرفه‌داران شهرستان دایر می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت تامین اقلام مصرفی، کالایی، آجیل و خشکبار و میوه مورد نیاز شهروندان گفت: بدین ترتیب مصرف‌کننده با قیمت تعادلی مایحتاجش را تامین می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار سراوان با بیان این مطلب که گوشت مورد نیاز شهروندان از طریق مرغداری‌ها و مبادی ذی‌ربط باید تامین تا به‌دست مصرف‌کنندگان برسد و از متولیان امر همکاری فروش گوشت با قیمت متعادل را خواستار شد.

وی از دستگاه‌های نظارتی خواست تا از 15 اسفند 91 تا 25 فروردین 92 نظارت و بازرسی مستمر بر قیمت کالاهای مصرفی اولیه شهروندان را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند و موارد غیربهداشتی را با شماره تلفن 5222807 در میان بگذارند.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: تعزیرات ، سراوان ، تخلف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.