سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار نفر از بسيجيان دانشگاه آزاد اسلامي به مناطق عملياتي اعزام شدند

فرمانده بسيج كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي از اعزام هزار نفر از كاركنان بسيجي سازمان مركزي و واحدها و مراكز آموزشي استان تهران به مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس در فروردين سال 92 خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، سرهنگ نصيرزاده فرمانده بسيج كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي در آخرين نشست فرماندهان بسيجي كاركنان مراكز آموزش عالي و دانشگاه آزاد اسلامي در سال جاري اظهار داشت:‌ وقت آن رسيده كه به ارزيابي فعاليتها و اقدامات صورت گرفته در طي يكسال اخير بپردازيم و دريابيم از ميان كارهاي دنيوي چقدر براي آخرتمان توشه جمع كرده ايم.
وي با تأكيد بر اينكه اگر بسيجي هستيم و مسوليتي داريم، بايد قبل از اينكه به حسابمان برسند،‌ به حساب خود رسيدگي كنيم،  تصريح كرد: بايد همواره اين سوال را از خود بپرسيم چقدر ارتقا شخصي،‌ مذهبي و انساني از بين تلاشهايي كه براي پيشرفت شغل و تشكيلات خود كرده ايم، نصيبمان شده است؟
سرهنگ نصيرزاده به تقدير از فرماندهان بسيجي در خاتمه جلسه اشاره كرد و افزود: اين تقديرها دنيوي است و ما بايد بدنبال كسب رضايت حق تعالي باشيم.
فرمانده بسيج كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به اعزام  هزار نفر از بسيجيان سازمان مركزي و واحدها و مراكز آموزشي استان تهران در فروردين سال 92 به مناطق جنگي و عملياتي دوران دفاع مقدس اظهار داشت:‌ فرماندهان بسيجي واحدهاي دانشگاهي بايد سفر معنوي و پرباري را براي آنان فراهم كنند.
سرهنگ نصيرزاده در ادامه سخنان خود خطاب به فرماندهان بسيج واحدها و مراكز آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي، تدوين برنامه هاي يكساله، چشم انداز و پيش بيني بودجه فعاليتها را مورد تأكيد قرار داد و گفت:‌ متناسب با امكانات و شرايط به برنامه ريزي و تدوين طرح هاي پيشنهادي بپردازيد.
وي با بيان اينكه بصيرت افزايي از وظايف اصلي بسيج است، اظهار داشت:‌ بسيج بايد يك بدنه فعال و آماده از بسيجيان را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فراهم كند.
سرهنگ نصيرزاده با تأكيد بر اينكه بسيج كاركنان بلندگو تبليغاتي هيچ جرياني نيست، بيان كرد:‌ در سال آينده بيشتر توان بسيج بر روي افزايش بصيرت ديني و سياسي افراد در حوزه ولايت و رهبري متمركز خواهد بود.
بر اساس اين گزارش در انتهاي اين جلسه از فرماندهان و بسيجيان فعال و كوشا در جهت آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، با اهدا لوح تقدير قدرداني شد./ز2
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، بسیجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.