سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

دعوت از 20ووشوكار برتر زنجان به اردوی انتخابی تیم ‌ملی

20 ووشوكار برتر این استان پس از موفقیت در رقابت‌های ووشو قهرمانی كشور، مجوز حضور در اردوی انتخابی تیم‌ ملی را كسب كردند.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور، دیروز در ورزشگاه معتمدی تهران به پایان رسید و در پايان تیم ووشو زنجان موفق شد 2 مدال نقره و 2 نشان برنز را در بخش انفرادی کسب کند.

این مسابقات که علاوه بر قهرمانی کشور به منزله انتخابی تیم ملی نیز بود در پایان آن 20 ووشوکار زنجانی که در قالب تیم های زنجان و سایر استانها در این مسابقات شرکت داشتند به اردوی انتخابی تیم ملی ووشو کشورمان دعوت شدند.

بر همین اساس در بخش ساندا فرشید انواری، امین نوری، جواد کرمی، محسن بابایی، امیر اسماعیلی، علی بختیاری، محسن محمدسیفی و رضا سبحانی نفراتی هستند که باید در اردوی انتخابی تیم‌ملی حضور داشته باشند. در بخش تالو نیز شاهد حضور محمدمهدی رستمخانی، مهدی شامی، محمد حسینی، رضا اشرفی، حسام فرضی، کوروش حیدری، توحید هدایت‌پور، امیرحسین سلطانی، محمدرضا قشمی، مجید حسنلو، مهدی محمدی و حامد رضایی از زنجان به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده اند که درصورت فیکس شدن در تیم ملی به مسابقات آسیایی فیلیپین اعزام می شوند./ب

برچسب ها: ووشو کار ، برتر ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.