سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاوم سازی ساخت و سازها در اولویت کاری مدیریت شهری شهریار

فرماندار شهرستان شهریار گفت: نظارت فنی و اصولی به صورت دقیق و مستمر در حوزه ساخت و سازها از اولویت های کاری مدیریت این شهرستان است.

عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ابلاغ دستورات و نظارت ویژه در مقوله استحکام بناها در ساخت و سازها به شهرداری های این شهرستان اظهار داشت: حادثه خیز بودن و بالا بودن احتمال وقوع بلایای طبیعی از جمله زلزله در کشور ما، ضرورت پرداختن به مبحث مقاوم سازی در ساخت و سازها را برجسته می نماید و در این راستا، شهریار با 650 هزار نفر جمعیت، به عنوان بزرگترین شهرستان در بین 16 شهرستان استان تهران، نگاه و نظارت ویژه و خاص به خود را می طلبد.

وی در ادامه افزود: در این ارتباط نقش مهندسان و سازمان مهندسی در نظارت عالی بناها بسیار مهم و تأثیرگذار است و حضور 6 نفر کاندیدای شهرستان شهریار در نظام مهندسی استان تهران در انتخابات اخیر، مؤید کارآمدی و توانمندی بالای این افراد در این حوزه است.

جوهری در نهایت تصریح کرد: فرمانداری این شهرستان در جهت بهره گیری از نظرات کارشناسانه مهندسان در مبحث مقاوم سازی و مدیریت شهری این شهرستان آمادگی کامل خود را اعلام می نماید./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.