سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن سیستم های هوشمند ایران:

مشکلات اعزام دانشجویان به خارج از کشور کاهش یافته

به گفته مشیری هم اکنون از مشکلاتی که در گذشته دانشجویان برای اعزام به خارج از کشور جهت دستیابی به دستاورد های جدید داشته اند کاسته و به کیفیت آن افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر حجازی زاده، رئیس کمیته یازدهمین کنفرانس سیستم های ایران گفت: امر توسعه در حوزه فناوری با سیاست صنعت نوعی هنر و خدمت به جوانان خلاق در عرصه هستی است.

وی افزود: با رشد توسعه که همواره با صنعتی شدن جامعه بوده می توان اشتغال زایی را پرورش داد و همچنین جوانان فعال را به سمت موفقیت کشانده شوند.

در ادامه این برنامه مشیری، ریاست انجمن سیستم های هوشمند ایران در طی سخنرانی عنوان کرد: در سال 1386 این کنفرانس ها به صورت دانشجویی بوده اما اکنون روند آن ها به سمت پیشرفت است که در واقع سال ،86 ، 26 نفر از اعضاي انجمن شرکت می کردند که امروزه این تعداد قریب به 10 برابر شده و 260 عضو داریم.

وی در خصوص رشد و نمو در بهره برداری سیستم های هوشمند در کشور گفت: بهره برداری سیستم هوشمند در حال رشد است و همچنین با برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها صنعت ایران به سمت تکنولوژی شدن پیش رود.

 ریاست انجمن سیستم های هوشمند ایران در خصوص  پیام نوید بخش اذعان داشت:چندی پیش مشکلات عدیده ای گریبان گیر دانشجویان اعزامی به خارج از کشور جهت دستیابی به دستاورد های جدید بوده است اما هم اکنون از این مشکلات کاسته شده و به نوعی کیفیت آن بالا رفته است.

وی در مورد این قبيل از کنفرانس ها عنوان کرد: تبادل نظر با برخی از انجمن ها در این کنفرانس ها، آن را در سطح وسیعی گسترش دهیم./ح


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.