سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

لزوم مدیریت و كنترل بازار در اولویت كاری مسئوولان اقتصادی

مدیریت و كنترل بازار بايد در اولویت كاری مسئوولان اقتصادی این استان قرار گیرد.

 

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان در ستاد تنظیم بازار استان زنجان، گفت :افزایش چشم گیر قیمت كالاها بدون هیچ نظر كارشناسی در آستانه عید نوروز غیر منطقی است و مسولان باید پاسخگوی ایجاد چنین شرایط و وضعیتی باشند.

رئوفي نژاد با اشاره به اینکه حتی یک قلم کالا نیز در انبارهای کشور کم نیست، افزود: با توجه به اینکه کالاها به وفور در بازار وجود دارد هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وي با بیان اینکه حفظ منافع تولید کننده و مصرف کننده از مهم‏ترین وظایف مسئولان است، تصریح کرد: این حفظ منافع به نسبت و بر اساس عدالت صورت می‏گیرد.

استاندار زنجان ادامه داد :با وجود اعلام قیمت كارشناسی شده قیمت جدید گوشت قرمز، همچنان می تواند شاهد رشد غیر منطقی قیمت این محصول در بازار بود.

رئوفی نژاد تاكید كرد: باید برابر با قانون و با استفاده از اختیارات قانونی با تمام واحدهایی كه اقدام به گران فروشی می كنند به شدت برخورد كرد.

وی اظهار كرد: مدیران و مسوولان باید متوجه باشند كه نمی توان از پشت میز جلسات وضعیت بازار را ملاحظه و برای كنترل و مدیریت آن برنامه ریزی كرد.

استاندار زنجان، افزود: مدیران باید به شخصه در سطح بازار حضور داشته باشند و در جریان نحوه عرضه كالا و محصولات مختلف قرار گیرند تا به این طریق از نزدیك مشكلات اقتصادی گریبان گیر مردم را درك كنند.

رئوفي نژاد خاطر نشان كرد: بی توجهی مسوولان به افزایش بی رویه قیمت ها موجب نارضایتی مردم می شود و مدیران باید بدانند كه هر نوع برخورد با متخلفان و گران فروشان اعتماد و رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت./س


 

برچسب ها: مدیریت ، کنترل ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.