سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن علني صورت گرفت

دفاع قاطع نوباوه از حقوق عکاسان خبري در مجلس

نماينده مردم تهران در مجلس در دفاع قاطع از خبرنگاران و عكاسان خبري حاضر در مجلس گفت: خبرنگاران پا به پاي ما در صحن حضور دارند و مدام اخبار را از ما پيگيري کرده و در رسانه‌ها منتشر کنند پس اين چه رفتاري است که ما با رسانه‌ها داريم؟

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران بيژن نوباوه‌وطن نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در جلسه علني امروز(چهارشنبه) بهارستان در مخالفت با محدودکردن حضور عکاسان در مجلس گفت: من از شخصيت خبرنگاري دفاع مي‌کنم.

وي ادامه داد: متاسفانه هيچ يک از مصوبات و حتي پيشنهادت امروز مطرح شده در مجلس تعيين‌کننده خواست نمايندگان براي حفظ صيانت از حريم خصوصيشان نيست و نخواهد بود.

عضو کميسيون فرهنگي مجلس افزود: امروز يك رسانه صرفا محدود در خبرنگار نيست بلکه عکاس، فيلمبردار، جرايد و فضاي مجازي نيز هستند و بزرگترين افتخار نظام اسلامي طي 34 سال گذشته اين بوده که همه مذاکرات مشروح مجلس به سمع و نظر مردم رسيده است؛ چرا بايد اين افتخار بزرگ را بايد با يک تبصره نسنجيده مخدوش کنيم؟

نوباوه‌وطن گفت: با تصويب اين تبصره چه کسي تضمين خواهد کرد که فرد خاطي در آن يک ساعت اول به هدفهاي خود برسد؟

وي ادامه داد: مشکل ما از اين قانون نيست، بلکه مشکل ما از عدم رعايت قانون حفظ حريم افراد حقيقي و حقوقي است.

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر گفت: مشکل از اين جا نيست که با محدودکردن حضور خبرنگاران و عکاسان بتوانيم به هدف خود برسيم حتي در پنج دقيقه نيز ممکن است اتفاق بيفتد بلکه مشکل نبود قانون براي رسيدگي از حريم خصوصي است.

عضو کميسيون فرهنگي افزود: خبرنگاران پا به پاي ما در صحن حضور دارند و مدام اخبار را از ما پيگيري کرده و در رسانه‌ها منتشر کنند پس اين چه رفتاري است که ما با رسانه‌ها داريم.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، عکاس ، نوباوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.