سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اغراق در تعریف و تمجید از مدیر‌کل / مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید

چند ماهی بیشتر از حضور آقای جواهری در مسند مدیرکلی ورزش اصفهان نمی‌گذرد و در این مدت وی بیشتر درگیر ورزشگاه نقش جهان و بی‌‌پولی حاد ورزش اصفهان بود، اما مشخص نیست روابط عمومی این اداره چه اصراری برای بزرگ جلوه دادن عملکرد جواهری در این مدت کوتاه دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، روزهای ابتدایی سال جاری بود که با تصمیم وزارت ورزش و جوانان رشید خدابخش از مدیرکلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان کنار گذاشته شد و محمدرضا محمد جواهری سکان ورزش استان اصفهان را در اختیار گرفت.

جواهری در شرایطی بر مسند ریاست اداره کل نشست که ورزش اصفهان با مشکل حاد بی‌پولی دست و پنجه نرم می‌کرد و بدون تعارفات مرسوم بحرانی‌ترین شرایط را سپری می‌کرد، کما اینکه وضعیت نامشخص ورزشگاه نقش جهان و مطالبات زیادی که از سوی افکار عمومی جامعه برای به سرانجام رسیدن این ورزشگاه وجود داشت، موجب شد تا جواهری درگیری‌های کاری و ذهنی بسیاری پیدا کند.

در طی چند ماهی که از مدیریت وی در ورزش استان اصفهان سپری می‌شود، اتفاق خاصی رخ نداده و بیشتر تمرکز وی صرف امور روزمره ورزش شده است اما با این حال مشخص نیست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چه اصراری برای پر رنگ نشان دادن مدیریت جواهری در این چند ماه دارد.

این بزرگنمایی تا به جایی افزایش یافته که در مجامع انتخاباتی به صراحت از وی به عنوان مدیر موفق یاد می‌شود، بدون اینکه مشخص شود که دلیل این همه موفقیت چیست و جواهری در این مدت کوتاه به چه دستاوردهایی دست یافته که این گونه شایسته تقدیر و تجلیل باشد.

اوج بزرگ جلوه دادن مدیریت جواهری به جایی رسیده که در مطلبی که روی خروجی پایگاه خبری ورزش اصفهان رفته است، مطلبی سراسر تعریف و اغراق منتشر یافته و با صفاتی بسیار عجیب که بیشتر از واقعیت رنگ و روی تملق دارد، وی مورد تقدیر قرار گرفته است.

در بخشی از این مطلب آمده «او از همان لحظات اولیه نیک می‌دانست در شهر زیبای خدا چه اهدافی را باید دنبال کند، به همین دلیل خیلی بی‌ریا، شفاف و صادقانه وقتی پشت تریبون بزرگ‌ترین سالن اختصاصی وزنه‌برداری خاورمیانه قرار گرفت، گفت: من برای کار به اصفهان آمدم؛ آمده‌ام کار کنم، مرا وارد حاشیه نکنید» و در ادامه سخنانش، مخاطب را به این باور رساند که او برای کار با برنامه به اصفهان آمده، با برنامه عملیاتی و اجرایی نه برنامه حرفی و سخنی.

اوج بزرگنمایی در مطلب به جایی باز می‌گردد که نوشته شده جواهری هفته‌ای یکبار حداقل در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا می‌کند در برخی از هفته‌ها این حضور به 3 تا 4 بار هم می‌رسید تا این سئوال بزرگ به وجود بیاید که هفته‌ای که چهار بار صرف رفت و آمد در مسیر اصفهان تا نقش جهان شده، چه کارایی دیگری را به همراه داشته است.

واقعیت این است که طی هشت ماه نمی‌توان کار شاخصی در ورزش صورت داد و بر همین مبنا نیز نمی‌توان در این برهه زمانی کوتاه ارزیابی درستی از عملکرد جواهری یا هر مدیر دیگری داشت و بهتر بود روابط عمومی اداره کل به جای این تعریف‌ها که به نظر می‌رسد اهداف خاصی را دنبال می‌کند، واقعیات را مورد توجه قرار می‌داد.

تشکیل مجمع خیران ورزش‌یار اقدام ارزشمندی است که پیشتر نیز در ورزش استان اصفهان کلید خورده بود اما در زمان جواهری انسجام لازم را پیدا کرد اما تا زمانی که در عمل نتایج مثبت آن را برای ورزش اصفهان نبینیم، نمی‌توانیم در مورد عظمت این برنامه آن طوری که برخی افراد وانمود دارند، پی ببریم.

ورزشگاه نقش جهان نیز با تمام پیگیری‌های صورت گرفته از سوی جواهری و همکارانش که بر کسی پوشیده نیست، هنوز به سرانجامی نرسیده است و لازم به این همه بزرگ نمایی نیست.

از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان که در برخی موارد انتقاداتی به عملکرد آن‌ها وارد بوده و چند باری نیز این مسئله را به آن‌ها گوشزد کرده‌ایم، انتظار می‌رود  به جای کارهای رپرتاژی و تبلیغاتی واقعیات را برای مردم بیان کند زیرا افکار عمومی بهترین قاضی هستند و نیازی به این قبیل تعریف و تمجید‌های ظاهری نیست./ج1

برچسب ها: اصفهان ، اغراق ، عملکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.