سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم رقابت پذیری دربازارهای بین المللی پتروشیمی

رییس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی گفت: افزایش استاندارد محصولات پتروشیمی و منطبق شدن آنها با ارتقای استانداردهاي بين المللي ضروري است.

حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه هم اکنون محصولات پتروشیمی کشور از استانداردهای بین المللی برخوردار است، گفت: هم اکنون برخی از کشورها برای کنترل واردات محصولات پتروشیمی، سطح انتظار خود را در حدی تعریف کرده اند که کالای استاندارد برخی کشورها برای آنها استاندارد نیست.

رییس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی، دد خصوص استاندارکالاهای پتروشیمی گفت: بسياري از کالاهای پتروشیمی دارای استاندارد بین المللی است، اما كشورهاي اروپايي برای کنترل وارداتش استانداردها را در هر بخش به شکلی تعریف کرده است که هر صادرکننده ای نتواند کالاهای خود را به آنجا صادر کند.

خسروجردی با تاکید براينكه حفظ رقابت پذیری محصولات پتروشیمی يكي از الزامات در دنيا به حساب مي آيد افزود: باید برای اكثر كالاها، این اراده را داشته باشیم که استانداردها را بالا ببریم، چرا که امروز اروپا استانداردهای خود را بالا برده و ممکن است در سالهای آینده کشورهای دیگر نیز استانداردهای خود را بالا برند./ر
برچسب ها: بازار ، صادرات ، پتروشیمی ، نفت ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.