سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 92؛

45 هزار نفر ثبت نام کرده اند/ شنبه آخرین مهلت ثبت نام

بر اساس آمارهای به دست آمده تا ساعت 8 صبح امروز در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 تعداد 45 هزار نفر ثبت نام کرده اند و آخرین مهلت ثبت نام شنبه 12 اسفند اعلام شده است.

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد از یکشنبه آغاز شده و شنبه 12 اسفند پایان می پذیرد. تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 45 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی گفت: آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام و شرکت در آزمون هستند و تاکنون موفق نشده اند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، باید با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش و دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد نیز هستند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

توکلی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون پنج شنبه 24 مرداد سال 92 در حوزه امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد./ح
برچسب ها: ثبت نام ، کنکور ، کاردانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.