سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

60 هزار اصله نهال در دامغان توزیع می شود

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گفت: بیش از 60 هزار اصله نهال همزمان با هفته منابع طبیعی در این شهرستان توزیع می شود.



' به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، احمد علی بهاور' در چهارمین نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته گرامیداشت منابع طبیعی اظهار داشت: این تعداد نهال در هفته منابع طبیعی بین شهروندان شهرهای دامغان، كلاته رودبار، امیریه و دیباج توزیع می شود.

وی خاطرنشان ساخت: یك هزار اصله نهال نیز در بین نمازگزاران جمعه شهرهای دامغان، دیباج و كلاته رودبار توزیع می شود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان اضافه كرد: نهال های مذكور شامل سرو شیرازی، زبان گنجشك، اقاقیا، بلوط، كاج تهران، كاج تبریزی، سرو خمره ای، ارغوان، زیتون است.

بهاور یادآور شد: در یكی از روزهای هفته منابع طبیعی از اولین دستگاه موتوری اطفاء حریق شهرستان دامغان رونمایی می شود.

وی بهره برداری از بوستان كلاته رودبار با اجرای برنامه ویژه و غرس نهال در هفته منابع طبیعی امسال خبر داد.

مدیر جهاد كشاورزی شهرستان دامغان نیز با بیان اینكه منابع طبیعی از سرمایه های ملی كشور محسوب می شود، اضافه كرد: باید از این سرمایه ملی و خدادادی به طور كامل بهره برداری و استفاده كنیم.

'عباس علیان نژاد' یادآور شد: نگاه مردم به منابع طبیعی نگاهی مثبت است و مردم از فرهنگ گسترش و حفظ فضای سبز به خوبی استقبال می كنند.

وی با تاكید بر اینكه در حفظ و حراست از منابع طبیعی همه باید مشاركت و همكاری كنند تصریح كرد: درك اهمیت منابع طبیعی مهم است و باید همه در گسترش این فرهنگ عظیم و با ارزش كوشا باشند.

مدیر جهاد كشاورزی شهرستان دامغان به نقش رسانه ها در تقویت فرهنگ منابع طبیعی اشاره كرد و گفت: رسانه ها نقش موثری می توانند در گرامیداشت هفته منابع طبیعی ایفا كنند.

هفته منابع طبیعی از پانزدهم تا بیست و یكم اسفند جاری با شعار 'منابع طبیعی، سرمایه ملی' گرامی داشته می شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.