سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در همایش تعلیم و تربیت اسلامی بررسی می شود؛

راهکار چالش های معرفتی و مدیریتی جامعه امروز

در همایش تعلیم و تربیت اسلامی که در تاریخ 10 اسفند در پژوهشگاه علوم انسانی برگزار می شود راهکار چالش های معرفتی و مدیریتی جامعه امروز بررسی می شود.

سید حسین حسینی، دبیر علمی همایش تعلیم و تربیت در گفتگو با خبرنگاردانشگاهي  باشگاه خبرنگاران گفت:  همایش تعلیم و تربیت اسلامی بر اساس 2 محور مفهوم شناسی تعلیم و تربیت اسلامی و همچنین بررسی آرای علی اکبر حسینی در باب تعلیم و تربیت اسلامی و علوم انسانی اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: علوم انسانی اسلامی یکی از نیازهای ضروری جامعه اسلامی است که بدون ان امکان مدیریت ایرانی- اسلامی در زاویه الگوی پیشرفت مطلوب مهیا نمی شود چنانچه بسیاری از گره ها و چالش های معرفتی و مدیریتی امروز جامعه در گروه نظریه پردازی در این خصوص است.

در ادامه عزیز نجف پور دبیر اجرایی این همایش گفت: 200 چکیده مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال که از این تعداد 145 چکیده مقاله مورد پذیرش قرار گرفته و تا به حال حدود 100 اصل مقاله به دبیرخانه ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: این همایش در تاریخ 10 اسفند ماه از ساعت 7.30 صبح تا 18 عصر در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.