سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ديدار با كري

گلايه لاوروف از بي مسئوليتي دولت آمريكا

"جان كري" وزير امور خارجه جديد دولت آمريكا روز گذشته در ديدار با "سرگئي لاوروف" وزير امور خارجه روسيه در شهر برلين به وي وعده داد كه دولت آمريكا در قبال كودكان روس تباري كه از سوي والدين آمريكائي به حضانت گرفته شده اند شفافيت بيشتري به خرج خواهد داد و در اين مورد پاسخگو خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشا تودي، خبرگزاري روسي "رويونووستي" با اعلام اين خبر افزوده است كه لاوروف در اين ديدار با گلايه از آمريكائي ها افزوده است "اميدوارم آنچه در كلام از سوي آمريكائي ها گفته مي شود در عمل نيز به اجرا در آيد."

اين ديدار پس از آن صورت مي گيرد كه يكي از كودكان روس تبار كه والديني آمريكائي وي را به حضانت گرفته بودند چند روز پيش به طرز مشكوكي فوت كرد.

وزارت امور خارجه روسيه اعلام كرده بود كه در روي بدن اين كودك 3 ساله روس تبار بنام "ماكسيم كوزمين" آثاري از شكنجه توسط مادرش ديده شده است.

وزير امور خارجه آمريكا و همتاي روس‌اش روز گذشته در اولين دور مذاكرات بيشترين وقت خود را به بحث و تبادل نظر در مورد بحران سوريه و موضوعات مرتبط با آن اختصاص دادند.

"ويكتوريا نولاند" سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا اظهار داشت كه در دو ديدار يك ساعت و 45 دقيقه بيش از نيمي از زمان مذاكره به بحث در مورد بحران سوريه اختصاص يافت كه وي از آن به عنوان بحثي "واقعا جدي" ياد كرده است.


برچسب ها: لاوروف ، کری ، کودک ، حضانت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.