سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

میراث فرهنگی گچساران برنامه های متنوعی در نوروز 92 اجرا می كند

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران گفت: همزمان با تعطیلات نوروزی سال 1392 این اداره برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و رفاهی برای مسافران و گردشگران اجرا خواهد كرد.

'مسعود میرپور زاده' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: برپایی دو نمایشگاه عرضه و فروش صنایع دستی و سوغات محلی با تخفیف ویژه 30 تا 50 درصد از مهمترین این برنامه ها است.
وی برگزاری نمایشگاه ها را فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ و هنر این شهرستان به گردشگران دانست و عنوان كرد: صنایع دستی به ویژه لباس های محلی و پخت غذاهای بومی از مهمترین بخش های این نمایشگاه خواهد بود.
رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: برپایی ایستگاه اطلاع رسانی در ورودی شهر دوگنبدان، برگزاری آیین استقبال از مهمانان نوروزی در 28 اسفند و برگزاری مراسم بدرقه مهمانان نوروزی در 15 فرودین 92 از دیگر برنامه های فرهنگی پیش بینی شده است.
میرپورزاده از انجام برنامه ریزی لازم برای برپایی چادر در بوستان های شهر دوگنبدان، راه اندازی كمپ های موقت در دو بقعه متبركه امامزاده بی بی حكیمه (س) و امامزاده جعفر (س) ، آماده سازی 35 آموزشگاه و سالن های اجتماعات ادارات برای اسكان میهمانان نوروزی با همكاری دستگاه های اجرایی گچساران خبر داد.
موقعیت جغرافیایی ویژه، بهار زودرس، نزدیكی به بنادر جنوب غربی كشور، مردم خونگرم و میهمان نواز از ویژگی های گچساران است كه موجب شده سالانه بیش از یك میلیون مسافر و گردشگر به این خطه سرسبز بهاری سفر كنند./س
برچسب ها: برنامه ، میراث ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.