سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

4/5 هكتار اراضی ملی برای اردوگاه رفاهی برم الوان بهمئی واگذار شد

استاندار كهگیلیویه و بویراحمد از واگذاری 5/4 هكتار اراضی ملی برای ساخت اردوگاه رفاهی 'برم الوان' در شهرستان بهمئی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، سید 'حسین صابری' در جلسه مستند سازی اموال غیرمنقول دستگاه های اجرایی كهگیلویه وبویراحمد افزود: با تصویب شورای مستند سازی همچنین 500 متر از اراضی ملی برای ساخت اورژانس بین راهی مارگون واگذار شد.
وی واگذاری بیش از دوهزار مترمربع برای احداث مقر فرماندهی گردان عاشورا در بخش سپیدار بویراحمد و واگذاری یك قطعه زمین برای ساخت یك باب مسجد در شهر پاتاوه را از دیگر مصوبات كمیسون مستند سازی در این استان اعلام كرد.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای مستند سازی این استان برای واگذاری حدود دو هزار مترمربع از منابع ملی برای احداث حوزه علمیه و دفتر امام جمعه لنده نیز موافقت كرد.
وی اظهار كرد: شورای مستند سازی استان همچنین با واگذاری یك قطعه زمین برای ساخت اداره كل اطلاعات كهگیلویه وبویراحمد در مركز استان موافقت كرد.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: در جلسه شورای مستند سازی این استان با تقاضای صندوق مهر امام رضا(ع) گچساران مبنی بر استفاده از ساختمان قدیمی اداره تعاون، ‌كار و رفاه اجتماعی در این شهرستان موافقت شد.
وی مستند سازی اموال دولتی را یكی از وظایف اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح كرد: مهمترین هدف در تحقق این مهم جلوگیری از معارضات و اختلاف ملكی در دستگاه های اجرایی است.
صابری بیان كرد: مستندسازی اموال دولتی نقش تعیین كننده ای در تثبیت مالكیت و جلوگیری از تعرض سایر افراد حقیقی و حقوقی نسبت به اموال دولتی خواهد داشت/س
برچسب ها: اراضی ، ملی ، اردوگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.