سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌هاي قوه قضاييه طي سفر به استان گلستان تبيين شد؛

پيگيري مشكلات قضايي مردم از سوي نمایندگان رئیس دستگاه قضا در مساجد شهر گرگان

به منظور بررسی و پیگیری مشکلات حقوقی مردم امروز پنج هیات به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه هنگام نماز مغرب و عشا در مساجد شهر گرگان حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران، پس از ورود رئیس دستگاه قضا به شهر گرگان در استان گلستان به دستور وی پنج هیات به عنوان نمایندگان رئیس دستگاه قضا برای پیگیری و بررسی مشکلات حقوقی مردم به مساجد این شهر در زمان نماز مغرب و عشا حضور خواهند یافت.

گفتني است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات در مسجد گلشن واقع در خیابان شهید رجایی گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی مشاور رئیس قوه قضاییه در مسجد جامع گرگان واقع در کوی بازار نعلبندان با مردم دیدار خواهند کرد.

همچنين حجت‌الاسلام والمسلمین صدرحسینی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در مسجد امام رضا واقع در خیابان امام رضا(ع) گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در مسجد آذربایجانی­‌های میدان مازندران و حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی میانجی رئیس مرکز امور شورای حل اختلاف در مسجد جواد الائمه واقع در کوی انقلاب با حضور در جمع مردم به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.

این ملاقات‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایندگان ، دستگاه ، قضا ، مساجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.