سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال استعفا از پست مدیریت روابط عمومی؛

مشهدی آقایی: کشتی همیشه مظلوم است/موفقیت های کشتی به چشم مسئولان نمی آید

مدیر مستعفی روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: هموراه با کشتی برخوردهای غیر ورزشی می شود که این موضوع واقعا جای تعجب دارد.

محمد مشهدی آقایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: آیا این که فدراسیون کشتی در جمع برترین های روابط عمومی ها وسایت ها جایی نداشته، منطقی است .

وی ادامه داد:سوال من از مسئولان غیر ورزشی این است آیا موفقیت و درخشش کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازی های المپیک 2012 لندن با کسب 6 مدال خوشرنگ توسط  کشتی گیران صورت نگرفت، آیا برگزاری مسابقات جام جهانی تهران با حضور بیش از 15 هزار تماشاگر و رضایت تیم های شرکت کننده توسط زحمتکشان فدراسیون صورت نگرفت و یا بسیاری از موفقیت هایی که توسط اهالی ورزش اول کشوردر چند سال گذشته به دست آمده قابل دیدن نیست که روابط عمومی فدراسیون هیج جایی در جمع برترین ها ندارد.

مشهدی آقایی که از این موضوع بسیار ناراحت بود تصریح کرد: من سال ها در کنار ورزش هستم و با بسیاری از مدیران کار کردم، هیچگاه برای خودم چیزی را نخواستم و نمی خواهم، نه اهل سفر بودم و نه بدون برنامه کار کردم، همه چیز را برای جوان تر ها خواستم چرا که اعتقاد دارم آینده متعلق به آنهاست و اگر هم از سمت خود استعفا کردم فقط برای دفاع از همکارانم که در فدراسیون در این مدت بی وقفه وبا همه وجود تلاش کردند.

وی درباره این که آیا ممکن است از تصمیمش منصرف شود گفت: تا زمانی که شرایط به این ترتیب باشد و مسئولان تصمیم های غیر ورزشی بگیرند ترجیح می دهم در جایی دیگر به کشورم خدمت کنم.

گفتني است، ساعاتی پیش مراسم انتخاب روابط عمومی‌ها و سایت‌های برتر کشور برگزار شد که در اتفاقی عجیب فدراسیون کشتی که همواره در عرصه اطلاع رسانی جزو بهترین ها بوده هیچ عنوانی را کسب نکرد و به همین دلیل محمد مشهدی آقایی که سابقه 13 سال مدیریت روابط عمومی فدراسیون کشتی را در کارنامه دارد و در این مدت نیز بدون شک در موفقیت ورزش اول کشور نقش چشم گیری داشته از سمت خود استعفا کرد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.