سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

طرح نظارتی ویژه نوروز 92 در کاشان اجرا می‌شود

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت شهرستان کاشان از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 92 همزمان با سراسر کشور در شهرستان کاشان خبر داد.

علی نطاقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  در کاشان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 92 از روز پنجم اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا 25 فروردین ‌ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزایش قدرت خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال، ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار این اقلام و خدمات در مراحل تأمین، توزیع ارائه خدمات و کنترل قیمت را از مهمترین اهداف اجرای این طرح ذکر کرد.

نطاقی همچنین کنترل وضعیت بازار، ایجاد فضای مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارش های مردمی و پرونده های متشکله نوروزی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت) این شهرستان را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

وی نظارت بر کلیه کالاها و در دستور کار طرح را تاکید کرد و افزود: گوشت قرمز، گوشت مرغ، شیر، شیر خشک صنعتی، پنیر، کره، برنج، حبوبات، ماکارونی، روغن نباتی، قند و شکر، چای، خرما، سیب زمینی، پیاز، نان، رب گوجه فرنگی ، انواع میوه، نهاده‌های دامی(جو، ذرت و سویا) و پودرهای شوینده دستی و ماشینی از جمله کالاهای در اولویت طرح بازرسی و نظارت ویژه نوروزی اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان دارند.

به گفته وی، خدمات اتوبوس های ویژه درون و برون شهری، پارکینگ‌ها و توقف‌گاه‌ها، دفاتر مخابراتی، اماکن سیاحتی، اماکن تاریخی، فولاد در قالب شمش، تیرآهن، میله‌گرد و ورق، سیمان خاکستری، کاغذ در حوزه روزنامه، چاپ و تحریر، لاستیک خودرو در وسایل نقلیه‌ای نظیر سواری، باری و اتوبوس از دیگر خدمات اولویت‌دار طرح بازرسی و نظارت ویژه نوروزی این اداره است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت شهرستان کاشان متذکر شد: شماره تماس گویای 5553010 و سامانه ارتباطی شبانه‌روزی 124 واحد ستاد خبری این اداره و همچنین شماره تلفن‌های 4235019 واحد بازرسی و نظارت اصناف و 4450751 مجامع امور صنفی شهرستان کاشان همه روزه صبح و بعد از ظهر حتی روزهای تعطیل آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان و مسافران نوروزی در دو نوبت صبح وعصر ایام پایانی سال و نوروز است.

نطاقی برپایی نمایشگاه نوروزی عرضه مستقیم کالا تحت نظارت مستقیم این اداره همزمان با سراسر کشور به استناد نامه سازمان استان اصفهان و مصوبه کمیته برگزاری نمایشگاههای کاشان را یادآورشد و افزود: این نمایشگاه با هدف تعادل و و تنظیم بازار شب عید و جلوگیری از افزایش کاذب قیمتهای انواع اجناس و مایحتاج عمومی در دو نوبت صبح و بعدازظهر ایام پایانی سال در خیابان کارگر کاشان دایر است./س

برچسب ها: اداره ، صنعت ، معدن ، و تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.