سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروردين 92:

آغاز به كار دانشگاه آزاد اسلامی ابوموسی

رئیس منطقه ۱۵ دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز به کار دانشگاه آزاد اسلامی در جزیره ابوموسی از فروردین ۹۲ خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، احسان کامرانی رئیس منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بررسی های اخیر هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در جزیره ابوموسی اظهار داشت: با همکاری خوب مسئولان جزیره، این مرکز دانشگاهی به عنوان یکی از مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از ترم بهمن رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ابوموسی به عنوان یک پروژه ملی یاد کرد و آن را متعلق به همه دانشگاهیان دانشگاه آزاد دانست و گفت: با آماده شدن ساختمان آموزشی، این دانشگاه از فروردین 92 در دو رشته کامپیوتر و حسابداری در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.
کامرانی با اشاره به ساخت پروژه عمرانی این دانشگاه یادآور شد: درخواست زمین برای احداث ساختمان آموزشی این مرکز دانشگاهی داده شده و سعی و تلاش ما این است که در سال آینده عملیات عمرانی آن را آغاز و یک پایگاه آموزشی در شان جزیره ابوموسی ایجاد کنیم.

رئیس منطقه 15 دانشگاه آزاد از اخذ مجوز قطعی برای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بشاگرد از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری خبر داد و گفت: پیش از این مجوز ایجاد مرکز بشاگرد از سازمان مرکزی اخذ شده بود و بتازگی مجوز وزارت علوم نیز قطعی شد.
وی، گسترش تحصیلات تکمیلی و رشته های کارشناسی ارشد در منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی را از اهداف و برنامه های خود عنوان کرد و افزود: مراکز رشد و فن آوری هم  در دستور کار منطقه بوده و در سه واحد پارسیان، بندرعباس و میناب ایجاد می شود ضمن اینکه مرکز رشد واحد پارسیان بتازگی با حضور افشار به بهره برداری رسید.
این مقام مسئول به فعالیت های فرهنگی منطقه اشاره کرد و گفت: اولویت منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی بر اشاعه فرهنگ نماز، قرآن، حجاب و عفاف و ... قرار گرفته و از مناطق پیشرو در این زمینه بوده و کارکرد خوب و موفقی داشته ایم.
رئیس منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز دومین سال فعالیت و مدیریت فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد گفت: این دوره یکساله یک دوره موفقیت آمیز بوده و پیگیری تصویب و تشکیل هیات امنای استانی و ابلاغ احکام اعضا توسط وی تحول و انقلاب بزرگی در دانشگاه بود.
وی اظهار امیدواری کرد این طرح بزرگ که بر تمرکززدایی و خرد جمعی تکیه دارد هر چه زودتر اجرایی شده و توفیقات این عرصه به منصه ظهور رسیده و شاهد تحولات مثبت در سطح واحدهای دانشگاهی باشیم./ز2

 

 

برچسب ها: دانشگاه ، ابوموسی ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.