سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

بهره برداری از کشتارگاه نیمه صنعتی نکا

کشتارگاه نیمه صنعتی شهرستان نکا سال 92 به بهره برداری می رسد

شهردار نکا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: کشتارگاه نیمه صنعتی نکا برای ذبح بهداشتی دام شهرستانهای نکا، بهشهر و گلوگاه و با همکاری 5 شهرداری نکا، رستمکلا، بهشهر، خلیل شهر و گلوگاه در سال 92 به بهره برداری می رسد.

حسنی با بیان اینکه کشتار و ذبح دام در منازل یکی از مشکلات در شهر نکا به دلیل نداشتن کشتارگاه است ، افزود : خوشبختانه با اعتبار 50 میلیارد ریالی ساخت کشتارگاه نیمه صنعتی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: 10 میلیارد ریال وام نیز برای ساخت کشتارگاه اختصاص یافت و انتظار می رود که این کشتارگاه نیمه صنعتی سال آینده به بهره برداری برسد حسنی گفت: بیمارستان یکصد تختخوابی خصوصی سینا با کمک شهرداری در نکا در حال شهردار نکا با اشاره به پروژه های شهرداری نکا در طول سالهای اخیر خاطر نشان کرد: کشتارگاه ، زیر سازی آسفالت 30 متری، احداث کانال زهکشی شهری، کارخانه آسفالت، معدن شن و ماسه، ساماندهی منطقه توریستی و گردشگری آب معدنی قرمرض، سد لاستیکی، احداث پارک شهید بهشتی و باند سلامت و پیست اسکیت، ساختمان آتش نشانی، احداث دیواره سیل بند، اجرای طرح جامع و تفصیلی، پارک تپه نارنجباغ، بازگشایی معابر، آسفالت معابر، طرح ترافیکی و.... از طرح های اجرا شده و در دست اجرای شهرداری و شورای شهر نکا است./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.