سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

حل مشکلات اقتصادی با شعار دادن امکان‌پذیر نیست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حل مشکلات اقتصادی و رفع معضل بیکاری با شعار دادن امکان‌پذیر نیست و باید در این زمینه کارهای عملی و برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محسن رضایی امروز در نشست با جمعی از فعالان احزاب و گروه‌های سیاسی در اردبیل افزود: ما می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری غلبه کنیم چراکه تجربه چنین کاری را کشور چین در سال 1979 دارد به طوری که بعد از سال‌ها توانست فقر مطلق360 میلیون نفر جمعیت این کشور را به فضای کار و تلاش تبدیل کند تا برای همیشه فقر مطلق از بین برود.

وی گفت: چین با جمعیت بیش از یک میلیارد نفری خود قادر است بر مشکلات اقتصادی و اشتغال غلبه کند اما چرا ما نتوانیم با 70 میلیون نفر مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: اگر هرفردی سر جای خود باشد و مدبرانه در حوزه اقتصادی تصمیم‌گیریکند، قطعاً 50 درصد مشکلات برطرف خواهد شد و 50 درصد دیگر نیز منوط به برنامه‌ریزی دقیق و پرهیز از شعار دادن‌های بی‌سرانجام است که امیدواریم نتیجه آن را در عرصه‌های اقتصادی شاهد باشیم.

رضایی گفت: ضرورت دارد هرفردی در حوزه تخصص در میدان حاضر باشد تا کارها به دست افراد کاردان سپرده شود.

وی با بیان این‌که در کشور احزاب رسمی نداریم که از این طریق نامزدهای انتخاباتی وارد میدان شوند، افزود: هیچ اشکالی ندارد که هرفردی با احساس تکلیف وارد انتخابات شود و خود را در بوته رأی و نظر مردم قرار دهد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در دوره‌های نهم و دهم با بیان این‌که به هیچ‌وجه و به نفع هیچ کاندیدایی کنار نمی‌کشم، گفت: تاکنون در این زمینه تجربیات تلخی داشته‌ام که دیگر حاضر نیستم نظیر آن تکرار شود.

رضایی با اشاره به این‌که در عرصه انتخابات آینده باید انسان‌های فکور و دور‌اندیش با برنامه‌ریزی دقیق حاضر باشند، افزود: بحث انتخابات آینده و انتخاب افراد اصلاح بسیار حساس و دقیق است./س

برچسب ها: اردبیل ، حل ، مشکلات ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.