سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهاباد خبر داد

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مهاباد

فرماندار مهاباد گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مهاباد از 15 اردیبهشت ماه برپا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،خضر کاک درویش اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مهاباد از 15 اردیبهشت ماه کار خود را آغاز و  25 اسفند ماه این نمایشگاه به کار خود پایان می‌دهد.

وی با بیان اینکه بخشی از این نمایشگاه به عرضه و فروش برخی کالاهای ضروری اختصاص یافته است، تصریح کرد: عرضه مواد خوراکی شامل میوه، برنج، گوشت قرمز،گوشت مرغ و روغن نباتی از جمله اقلامی هستند که در این نمایشگاه به فروش می‌رسند.

کاک درویش با بیان اینکه در این راستا علاوه بر اقلام ذکر شده کالاهایی شامل کیف، کفش، حبوبات، شکر، البسه و لوازم منزل نیز به فروش می‌رسد، اعلام کرد: همشهریان می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را پنج تا 15 درصد از این نمایشگاه خریداری کنند.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام پایانی سال امکان تخلف در بازار وجود دارد، گفت: برای جلوگیری از این موضوع در قالب طرح بازرسی ویژه نوروز اقدام به بازرسی از واحدهای صنفی  غیر صنفی می‌شود.

کاک درویش با بیان اینکه مبارزه بی امان با افرادی که اقدام به تخلف و سوء استفاده در بازار کنند انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: لازم است تا مردم نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
برچسب ها: نمایشگاه ، بهاره ، مهاباد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.