سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی و اجتماعي وزارت علوم:

جامعه، امروز به تخصص دانشجویان نیازمند است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: جامعه، امروز به تخصص دانشجویان در حوزه‌های مختلف نیاز دارد. بر همین اساس در وزارت علوم سعی شده تا شرایطی فراهم شود که این ظرفیت، به شکل حرفه‌ای در خدمت جامعه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران جوان حاضر در محل، غلامرضا خواجه سروی ـ معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در اختتامیه چهارمین جشنواره ملی رویش با بیان این مطلب افزود: طی سال های اخیر کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ها فعالیت های خوبی انجام دادند و دانشگاه‌ها نیز به مسائل فرهنگی توجه ویژه ای داشتند؛ اما ممکن است حمایت های زیادی از این دانشگاه ها انجام نشده باشد.

وی ادامه داد: انتظار ما از کانون‌ها این است که دانشجویانی که از رشته‌های مختلف علمی در کانون‌های فرهنگی فعالیت می‌کنند را یک دوره آماتوری محسوب کنند تا آن ها پس از فارغ‌التحصیلی به عنوان یکی از فعالان کارهای فرهنگی و اجتماعی در جامعه مشغول به فعالیت شوند.

خواجه‌سروی افزود: بخش اجتماعی در دانشگاه‌ها، بخش بکر و دست نخورده‌ای است که فعالیت‌های خوبی در آن انجام می‌شود اما با توجه به سبک زندگی اولیای دین ما می‌توان این سبک را بازخوانی کرده و فعالیت‌ها را گسترش داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان به محدودیت بودجه این وزارتخانه اشاره و خاطرنشان کرد: از دانشگاه‌ها می خواهیم که با وجود این محدودیت‌ها فعالیت‌های فرهنگی خود را گسترش دهند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.