سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

استقبال 94 گروه راهداری استان فارس از مهمانان نوروزی

94 گروه راهداری استان فارس به استقبال مهمانان نوروزي می روند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مدير راهداري اداره کل راه وشهرسازي استان فارس گفت: راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان فارس امسال در قالب 94 اکیپ راهداری در ایام نوروز با اجرای طرح های مختلف به استقبال مهمانان نوروزی می روند.

روشن گفت: راهداران بصورت شبانه روزي مستقر در 68راهدارخانه ثابت وموقت با تعداد 580دستگاه خودرو سنگين ونيمه سنگين و سبك درايام نوروز درطول راه هاي استان با اولويت راه هاي اصلي و پر تردد برای خدمت رساني به مسافرين حضورخواهند داشت.

وی افزود: طرح نوروزي امسال از 25 اسفندماه تا 15 فروردين ماه سال92 در سطح راه هاي استان اجرا مي شود.

به گفته وی، به لحاظ تامين ايمني بيشتر در راه هاي استان در ايام نوروز، امسال اقداماتي نظير اضافه کردن 10 دوربین نظارتی کنترل جاده ای در محور های شریانی، احياي خط كشي، تعمير سيستم روشنايي، تعميرحفاظ هاي فلزي، مرمت و نصب انواع تابلوهاي ترافيكي ثابت و پيام متغير آغاز شده و تا 28 اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

مدير راهداري اداره کل راه وشهرسازي استان فارس گفت: 45 اکیپ امدادی و تعمیری نیز در ایام نوروز در جاده های استان حضور مستمر خواهند داشت و 3 دستگاه جرثقیل نیز در نقاط کوهستانی و شریانی به خدمات رسانی خواهند پرداخت.

روشن در پایان گفت: مسافران برای اطلاع از وضعیت راه ها می توانند با سامانه 141 اطلاعات راه ها و همچنین شماره تلفن 2316989-0711به صورت شبانه روزی تماس حاصل کنند./س

برچسب ها: راهداری ، فارس ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.