سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عليپور در تذكر آيين‌نامه‌اي:

امكانات نمايندگان مجلس يك هزارم وزرا هم نيست

نماينده مردم قائم‌شهر در مجلس با بيان اينكه برخی از نمایندگان در صحن علنی مجلس و از تریبون آزاد سخنانی می‌گویند که نمایندگان دفتر آنچنانی دارند و 10 درصد امکانات وزرا را دارند، گفت:‌ ما حتی یک هزارم امکانات دفاتر وزرا را هم نداریم.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران کمال علیپورخنكداري نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس در جلسه علنی صبح امروز(سه‌شنبه) بهارستان در تذکر آیین‌نامه‌اي با انتقاد از اظهارات مهدی سنایی نماینده نهاوند که درباره میزان امکانات دفتر نمایندگان ملت، مطالبی را گفته بود، اظهار داشت: گاهی برخی نمایندگان که در مخالفت با کلیات یک طرح صحبت می‌کنند، موضوعاتی را بیان می‌کنند و به نمایندگان مجلس بر می‌گردانند.

وی افزود: در دفتری که بنده حضور دارم، سه نماینده در آنجا هستیم که تنها یک دفتردار داریم، کجا نمایندگان مجلس دفتر عریض و طویل دارند؟

وی افزود: بنده از اظهارات آقای سنایی تعجب می‌کنم، ما حتی یک هزارم امکانات دفاتر وزرا را هم نداریم، نیاز است که آیین‌نامه داخلی مجلس در این زمینه اصلاح شود.

علیپور ادامه داد: کجا نمایندگان مجلس می توانند برای خودشان یک مشاور بگیرند؟ برخی از نمایندگان در صحن علنی مجلس و از تریبون آزاد سخنانی می‌گویند که نمایندگان دفتر آنچنانی دارند و 10 درصد امکانات وزرا را دارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: وزیر ، سنایی ، مجلس ، امکانات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.