سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

رسیدگی جدی به شکایات از واحدهای گردشگری

معاون گردشگری اداره کل صنایع دستی و گردشگری استان قم بر رسیدگی به شکایات از واحدهای گردشگری در ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید مهدی حیدرآبادی اظهار با بیان اینکه در سند راهبردی استان قم ، گردشگری محور توسعه استان است ، با اشاره فرا رسیدن عید نوروز تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی به دلیل زائرپذیر بودن و قرار گرفتن استان قم در چهار راه مواصلاتی 17 استان کشور مسئولیت در خدمت رسانی به مردم سنگین تر می‌شود.

وی تصریح کرد: اکنون دو سال است که رسیدگی به شکایات مردمی در ارتباط با اصناف گردشگری را به خود این اصناف واگذار کردیم که به صورت مطلوب توانسته‌اند به این موضوع رسیدگی کنند.

حیدر آبادی ادامه داد: استان قم به دلیل موقعیت ویژه‌ای که دارد بیشترین واحدهای گردشگری را به خود اختصاص داده و مجامع صنفی برای تمدید پروانه واحدهایی که تاریخ پروانه آنان به پایان رسیده است تلاش بسیاری انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه برخی از اصناف گردشگری در رسیدگی به شکایات مردمی رکورددار بوده‌اند ابراز داشت: انجمن صنفی دفا‌تر مسافرتی توانست با رسیدگی مطلوب به شکایات مردمی بین اصناف دیگر پیشتاز باشد./س

برچسب ها: قم ، گردشگری ، شکایت ، رسیدگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.