سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

استان اردبیل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شد

مدیركل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: این استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ یحیی نقی زاده امروز در جلسه كارگروه گردشگری شهرستان مشگین شهر افزود: نوروز پارسال تعداد مسافران نوروزی استان اردبیل نسبت به مدت مشابه 20 درصد افزایش یافته بود و امسال نیز پیش بینی می شود با برنامه ریزی های انجام شده شاهد افزایش آمار مسافران نوروزی باشیم.

وی گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در تمام شهرستان های استان راه اندازی شده و پهن سفره های هفت سین در مراكز شهرها ، توزیع نقشه و بروشور ، بالا بردن ایمنی سفر و ارتقای سطح بهداشت اماكن اقامتی و خدماتی از جمله اهداف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی است.

نقی زاده همچنین افزود: شهرستان های سرعین و مشگین شهر بدلیل داشتن آب های گرم معدنی و مجتمع های مدرن آبدرمانی همواره در ایام نوروز بیشترین تعداد مسافران نوروزی را به خود اختصاص می دهند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی گردشگری شهرستان مشگین شهر پس از تعطیلات نوروز خواستار همكاری ادارات استانی و شهرستانی برای برگزاری هرچه با شكوه تر این جشنواره شد.

یونس اسدی افزود: این برنامه با حضور رییس جمهوری برگزار می شود و افتتاح بزرگترین پل معلق خاورمیانه و چند طرح دیگر عمرانی از اهداف سفر رییس جمهور به شهرستان مشگین شهر خواهد بود/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.