سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا عطاران، باران کوثری و نگار جواهریان گیشه را نجات دادند

تنها، دو فیلم سینمایی " من مادر هستم" و " بی خود و بی جهت" از گیشه آشفته اکران جان سالم به در بردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، فیلم های سینمایی اکران شده در این روزها فروش پایان سال را تجربه می کنند که حدود 13 فیلم سینمایی هم اکنون بدون هیچ پشتوانه ای در حال اکران هستند اما این موضوع و آشفتگی اکران داستان تازه نیست زیرا سال گذشته در ماه پایانی سال نیز سینما با چنین وضعیتی روبرو بود اما نکته ی مهمی که در میان این آشفتگی اکران به چشم می آید اکران دو فیلم سینمایی هستند که مشکل و جنجال های بسیاری اکران شدند و همه گمان می کردند که به زودی آن ها از پرده های سینمایی پایین خواهند آمد و کار تا جایی بالا گرفت که انصار حزب اله برای اکران فیلم سینمایی "من مادر هستم" دست به اعتراض و شورش در خیابان زد.

اما این فیلم نه تنها از پرده ها پایین نیامد بلکه توانست فروش بسیار قابل قبولی را داشته باشد حدود 87 روز در سالن های سینمایی جای گیرد این اتفاق برای فیلم سینمایی " بی خود و بی جهت" به کارگردانی "عبدالرضا کاهانی" نیز رخ داد. این فیلم نیز توانست 87 روز فرصت اکران پیدا کند.
فیلم سینمایی "من مادر هستم" در این آشفتگی نیز روزانه به طور متوسط فروشی 2 میلیون تومانی را سپری می کند اما هنوز به درستی نمی دانیم آیا این مدت اکران برای چند فیلم خاص که فروش قابل توجه داشته اند حرکت درستی است و یا این که باید عدالت برقرار شود و این فیلم ها نیز همانند دیگر آثار در زمان مشخص اکران شوند.

گرچه در این میان نیز عده ای از کارگردانان که فیلم هایشان در حال اکران است از این وضعیت ابراز دلخوری و نگرانی کردند که نباید چند فیلم نسبت به دیگر فیلم ها از مزایای بیشتری برخوردار باشند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.