سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

استمرار جشنواره ها راهی برای عمیق شدن آنهاست

هنرمند شرکت کننده در نخستین جشنواره سراسری موسیقی فجر مقامی آذربایجان «موغام» ابراز امیدواری نمود این جشنواره در سالهای آتی با گستردگی بیشتر برگزار شده و موجب بالندگی این هنر شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، زاهدی نیا ضمن بیان این مطلب افزود: برگزاری نخستین جشنواره سراسری موسیقی موغام پیش از اینکه حرکت خوب و شایسته ای ارزیابی شود، اقدام لازمی بود و می توان گفت که جای این جشنواره در میان جشنواره های فرهنگی و اقدامات مرتبط با هنر به خصوص موسیقی خالی دیده می شد.

به گفته این نوازنده ساز «قانون»، نکته مهم و قابل ذکر در اینگونه جشنواره ها، داوری آنهاست و استفاده از داوران متخصص در هر رشته به عنوان اساتید برجسته سازهای مختلف، می تواند مهر تاییدی بر هر انتخاب از سوی ایشان باشد.

وی افزود: با اینگونه رقابت ها، هنرجویان جوان می توانند ضمن کسب اعتماد به نفس بیشتر برای اجرا، توانمندی های خود را معرفی نموده و از نظرات اساتید برجسته رشته خود برای ارتقای سطح کارشان بهره بگیرند.

زاهدی نیا ابراز امیدواری نمود با استمرار این جشنواره و در سالهای آتی، استعدادهای جدیدی به دنیای موسیقی آذربایجانی معرفی شوند./س

برچسب ها: استمرار ، جشنواره ، عمیق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.